Plox Skriven 9 Maj, 2007 Report Share Skriven 9 Maj, 2007 Hoppas det är fler än jag som ser fram emot suveräne Gus Van Sants kommande film Paranoid Park. Filmen handlar om en tonårspojke hamnar i en ond spiral av skuldkänslor och rädsla när han ställs inför ett moraliskt dilemma. Huvudpersonen, en ung skejtare från Portland, råkar i självförsvar döda en säkerhetsvakt med sin bräda under sitt första besök i obskyra Paranoid Park. Ska han anmäla sig själv till polisen eller leva med sin hemlighet? Svensk premiär: Januari 2008 (Preliminärt) Trailer verkar ännu inte finnas, återkommer med det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 9 Maj, 2007 Moderator Report Share Skriven 9 Maj, 2007 Ja, den ser jag fram emot. Hoppas den går upp på bio. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 9 Maj, 2007 Author Report Share Skriven 9 Maj, 2007 Den har premiär på Cannes filmfestival btw. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 9 Maj, 2007 Moderator Report Share Skriven 9 Maj, 2007 Ok! När far vi? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 10 Maj, 2007 Author Report Share Skriven 10 Maj, 2007 Jag kan vilken dag som helst Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 22 Maj, 2007 Author Report Share Skriven 22 Maj, 2007 F*n vad jag vill se denna film alltså! Så får man vänta minst ett halvår till också, ahhh.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 23 Maj, 2007 Author Report Share Skriven 23 Maj, 2007 Hittade ett klipp från filmen, PÅ SVTS HEMSIDA. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunbar Skriven 21 Juni, 2007 Report Share Skriven 21 Juni, 2007 Paranoid Park kommer att visas på Stockholms filmfestival i november, se länk. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 21 Juni, 2007 Author Report Share Skriven 21 Juni, 2007 Ni får så mycket smaskigt där uppe <_> Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.