AndreasB88 Skriven 29 December, 2003 Report Share Skriven 29 December, 2003 vet nån om den kommer o visas i jönköping Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 29 December, 2003 Report Share Skriven 29 December, 2003 vet nån om den kommer o visas i jönköping Nej det vet jag inte. Bor du i småland eller? Ingen här har tidigare nämnt Jönköping förutom jag då som faktiskt bor i närheten? Välkommen till forumet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 29 December, 2003 Report Share Skriven 29 December, 2003 syftar du måhända på den nya versionen från 2003? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 30 December, 2003 Report Share Skriven 30 December, 2003 syftar du måhända på den nya versionen från 2003? Jag tog för givet att han menade den, vet dock fortfarande inte om den kommer till jönköping Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 30 December, 2003 Filmstar Report Share Skriven 30 December, 2003 Det är väl stor chans (risk?) att den kommer även till Jönköping, även om den ligger i bibelbältet. Info om Motorsågsmassakern från Sandrew. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.