voodochild Skriven 7 Juli, 2007 Report Share Skriven 7 Juli, 2007 Såg på Bride of Chuckey igår. Fan vad skön Chuckey är alltså xD Jag måste se de andra två filmerna i triologin. Nån Mer som diggar Chuckey? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 7 Juli, 2007 Report Share Skriven 7 Juli, 2007 Har sett ett par Chucky rullar, diggar dom inte speciellt mycket. Tycker det är mer komedi än skräck. voodochild: Skriv gärna om filmer du sett i "filmer du just sett"-tråden, så behöver du inte starta en ny tråd varje gång du sett en bra film. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodochild Skriven 9 Juli, 2007 Author Report Share Skriven 9 Juli, 2007 Okej, hädanefter ska jag göra det ;P Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 9 Juli, 2007 Report Share Skriven 9 Juli, 2007 Chucky är världens i särklass dummaste filmidé. Vilket gör genomförandet till helt fantastiskt! Första Chuckyfilmen är så mycket kult som det kan bli. Brad Dourif som sitter och mässar "dumbalaaaa" på golvet i en leksaksaffär, genomgående genialt. Dessutom finns det inte enbart tre filmer om Chucky utan fem. Förutom de tre som ingår i originaltrilogin finns ju just Bride of Chucky och nya Seed of Chucky. Jag har sett dom allihop. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodochild Skriven 11 Juli, 2007 Author Report Share Skriven 11 Juli, 2007 Kul att jag inte är ensam om att digga den lilla genom-onda dockan xD Också kul att höra att det finns 5 filmer totalt. Fan jag ser fram emot när jag får tillfälle att se de andra. Jag kanske får ta och köpa dem, om de inte går på tv snart? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Timell Skriven 11 Juli, 2007 Report Share Skriven 11 Juli, 2007 Jodå här e en till som älskar bride of chucky.. just frontfigurerna har hållt mig varmt om hjärtat under mina barndoms år.. /MVH Martin Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodochild Skriven 12 Juli, 2007 Author Report Share Skriven 12 Juli, 2007 Jodå här e en till som älskar bride of chucky.. just frontfigurerna har hållt mig varmt om hjärtat under mina barndoms år.. /MVH Martin Så bra. Då är vi tre st hittills ;P Välkommen till forumet förresten! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Timell Skriven 12 Juli, 2007 Report Share Skriven 12 Juli, 2007 Jodå här e en till som älskar bride of chucky.. just frontfigurerna har hållt mig varmt om hjärtat under mina barndoms år.. /MVH Martin Så bra. Då är vi tre st hittills ;P Välkommen till forumet förresten! Respektfullt tack. Alltid kul med trevligt folk på forum där man är ny. Skulle vara kul att veta av dig vilken film som är bäst (utav dom du sett som fastställdes i ditt första inlägg) utav "onda dockan" filmerna /MVH Martin Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodochild Skriven 13 Juli, 2007 Author Report Share Skriven 13 Juli, 2007 Jag har bara sett bride of chucky än så länge. Men jag ser fram emot att se de andra filmerna. Rekommenderar du någon särskild ordning? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 13 Juli, 2007 Moderator Report Share Skriven 13 Juli, 2007 Har nog sett tre filmer, om jag minns rätt. Tycker de är helt ok underhållning. Humorn är bitvis skön, som när Jennifer Tilly i Bride of Chucky ska utföra en ritual och läser högt ur boken Voodoo for Dummies! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Timell Skriven 13 Juli, 2007 Report Share Skriven 13 Juli, 2007 Jag har bara sett bride of chucky än så länge. Men jag ser fram emot att se de andra filmerna.Rekommenderar du någon särskild ordning? Bride of chucky e som bekant en höjdare sen är 3:an (onda dockan) en personlig favorit med vassa inslag som inte bara handlar om skräck utan om andra märkliga saker. Men den skräck som bjuds på i filmen är en fröjd för ögat. MVH/ Martin Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodochild Skriven 13 Juli, 2007 Author Report Share Skriven 13 Juli, 2007 Nån som vet var jag kan få tag på chucky filmer för bra pris? Bride of chucky lyckades jag komma över på typ ICA för typ 50 spänn Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.