Hartigan Skriven 23 Augusti, 2005 Report Share Skriven 23 Augusti, 2005 Depp är strålande! Han har gjort filmer som jag tycker riktigt mycket om. Edward Scissorhands 5/5 Sleepy Hollow 4+/5 Secret Window 4/5 Pirates Of The Caribbean 4/5 Finding Neverland 5/5 I Sista Sekunden 4/5 Det här är några av dem. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krokodilizz Skriven 23 Augusti, 2005 Report Share Skriven 23 Augusti, 2005 tycker oxå att johnny depp är helt suverän!!! gillar framförallt sleepy hollow, edward scissorhands och pirates of the caribbean. han är otroligt snygg som jack sparrow... sleepy hollow och edward scissorhands är ju båda av tim burton, en superbra regissör. johnny är med i ganska många av hans filmer, vilket jag tycker är superbäst!!! har tyvärr inte sett ed wood men den lär va bra, är den det? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 23 Augusti, 2005 Filmstar Report Share Skriven 23 Augusti, 2005 har tyvärr inte sett ed wood men den lär va bra, är den det? <{POST_SNAPBACK}> Den är mycket bra! Se den, du kommer nog att gilla den filmen. Om inte annat kommer du att tycka om Johnny Depp som den excentriske men otroligt dålige regissören Ed Wood som älskar att hafsa ihop filmer så snabbt som möjligt. Verkligen rolig film med många sköna biroller där man hittar bl.a. Bill Murray som transvestit och Martin Landau som Bela Lugosi (filmens bästa prestation). Jag ger den fem av fem möjliga och tycker att det är en av Burtons bästa filmer, trots att det är ovanligt lite av den typiska Burton-känslan i den här. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 23 Augusti, 2005 Report Share Skriven 23 Augusti, 2005 Ja du borde se Secret Window för där är Depp, ja precis som vanligt, briljant helt enkelt..Jag har kommit på mig själv som ett ritkigt Johnny Depp fan.. "If i had to fuck a guy, i mean had to, if my life depend on it, i fuck Johnny" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
. J . Skriven 23 Augusti, 2005 Report Share Skriven 23 Augusti, 2005 Jo, visst är han bra, alltid! Skitbra dessutom! Och snygg! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 24 Augusti, 2005 Report Share Skriven 24 Augusti, 2005 "If i had to fuck a guy, i mean had to, if my life depend on it, i fuck Johnny" ... så sant... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 24 Augusti, 2005 Moderator Report Share Skriven 24 Augusti, 2005 ...Martin Landau som Bela Lugosi (filmens bästa prestation).Har inte heller sett den filmen, den lyckas alltid falla mellan mina händer när jag ska få tag i den. Men fick inte Landau en Oscar för den rollen, eller åtminståne var han nominerad. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
novumus Skriven 24 Augusti, 2005 Report Share Skriven 24 Augusti, 2005 "If i had to fuck a guy, i mean had to, if my life depend on it, i fuck Johnny" ... så sant... Gayvarning igen! Fast du kanske är lagd åt det hållet, det respekteras! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 24 Augusti, 2005 Report Share Skriven 24 Augusti, 2005 Ledsen, lyckligt förlovad med en flicka ... så här har du inget att hämta novumus!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
novumus Skriven 24 Augusti, 2005 Report Share Skriven 24 Augusti, 2005 Ledsen, lyckligt förlovad med en flicka ... så här har du inget att hämta novumus!!! Satans otur!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 24 Augusti, 2005 Report Share Skriven 24 Augusti, 2005 Ledsen, lyckligt förlovad med en flicka ... så här har du inget att hämta novumus!!! Satans otur!! Du menar: ................. haha Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 24 Augusti, 2005 Report Share Skriven 24 Augusti, 2005 Jävla Johnny..förlovad och allt..dålig stil..På tal om Ed Wood som ni nämnde innan så är det ritkigt bra rollprestationer där..Tänker då på Johnny såklart och som ni sa är Martin Landou och Bill Murray riktigt bra dem med..Om jag inte minns fel blev båda dessa nominerad för bästa bi-roll och Murray tog hem statyeten.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 24 Augusti, 2005 Report Share Skriven 24 Augusti, 2005 Murray är super i den filmen, men han brukar lyckas rätt bra tycker jag. Även mycket bra i Wild things Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 24 Augusti, 2005 Report Share Skriven 24 Augusti, 2005 Jävla Johnny..förlovad och allt..dålig stil..På tal om Ed Wood som ni nämnde innan så är det ritkigt bra rollprestationer där..Tänker då på Johnny såklart och som ni sa är Martin Landou och Bill Murray riktigt bra dem med..Om jag inte minns fel blev båda dessa nominerad för bästa bi-roll och Murray tog hem statyeten.. FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL!!! Bill Murray var inte ens nominerad till en Oscar för rollen som transan i Ed Wood. Jag publicerar här nedan en liten lista på vad den vann och vilka som var nominerade: Vinnare av Manlig biroll (1994) Martin Landau Övriga nominerade i kategorin detta år: » Samuel L Jackson (Pulp Fiction) » Chazz Palminteri (Bullets Over Broadway) » Paul Scofield (Quiz Show) » Gary Sinise (Forrest Gump) Vinnare av Make-up (1994) Rick Baker Ve Neill Yolanda Toussieng Övriga nominerade i kategorin detta år: » Daniel C Striepeke, Hallie D'Amore, Judith A Cory (Forrest Gump) » Daniel Parker, Paul Engelen, Carol Hemming (Mary Shellys Frankenstein) Så där ja! Då var det gjort... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 24 Augusti, 2005 Report Share Skriven 24 Augusti, 2005 Bessewisser... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.