Jump to content

Johnny Depp!

Ireth

Rekommenderade inlägg

• Svar 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

tycker oxå att johnny depp är helt suverän!!! gillar framförallt sleepy hollow, edward scissorhands och pirates of the caribbean. han är otroligt snygg som jack sparrow... sleepy hollow och edward scissorhands är ju båda av tim burton, en superbra regissör. johnny är med i ganska många av hans filmer, vilket jag tycker är superbäst!!! :D har tyvärr inte sett ed wood men den lär va bra, är den det? :1eye:

• Filmstar
har tyvärr inte sett ed wood men den lär va bra, är den det? :1eye:

Den är mycket bra! Se den, du kommer nog att gilla den filmen. Om inte annat kommer du att tycka om Johnny Depp som den excentriske men otroligt dålige regissören Ed Wood som älskar att hafsa ihop filmer så snabbt som möjligt. Verkligen rolig film med många sköna biroller där man hittar bl.a. Bill Murray som transvestit och Martin Landau som Bela Lugosi (filmens bästa prestation). Jag ger den fem av fem möjliga och tycker att det är en av Burtons bästa filmer, trots att det är ovanligt lite av den typiska Burton-känslan i den här.

Jävla Johnny..förlovad och allt..dålig stil..På tal om Ed Wood som ni nämnde innan så är det ritkigt bra rollprestationer där..Tänker då på Johnny såklart och som ni sa är Martin Landou och Bill Murray riktigt bra dem med..Om jag inte minns fel blev båda dessa nominerad för bästa bi-roll och Murray tog hem statyeten..

Jävla Johnny..förlovad och allt..dålig stil..På tal om Ed Wood som ni nämnde innan så är det ritkigt bra rollprestationer där..Tänker då på Johnny såklart och som ni sa är Martin Landou och Bill Murray riktigt bra dem med..Om jag inte minns fel blev båda dessa nominerad för bästa bi-roll och Murray tog hem statyeten..

FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL!!! :D

Bill Murray var inte ens nominerad till en Oscar för rollen som transan i Ed Wood. Jag publicerar här nedan en liten lista på vad den vann och vilka som var nominerade:

Vinnare av Manlig biroll (1994)

Martin Landau

Övriga nominerade i kategorin detta år:

» Samuel L Jackson (Pulp Fiction)

» Chazz Palminteri (Bullets Over Broadway)

» Paul Scofield (Quiz Show)

» Gary Sinise (Forrest Gump)

Vinnare av Make-up (1994)

Rick Baker

Ve Neill

Yolanda Toussieng

Övriga nominerade i kategorin detta år:

» Daniel C Striepeke, Hallie D'Amore, Judith A Cory (Forrest Gump)

» Daniel Parker, Paul Engelen, Carol Hemming (Mary Shellys Frankenstein)

Så där ja! Då var det gjort...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...