Jump to content

roliga bilder

Tofu

Rekommenderade inlägg

• Svar 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weeks later...

en annan rolig grejj jag läste var i metro.. det stod ungefär..

Prinsesan madeleina har skjutit sitt första rådjur.. fattiga barn i afrika nästa uppgift..

OBS!! kom inte ihåg om brnen var fattiga eller hemlösa eller var dom kom ifrån.. men sammanhanget lät för jäkla kul.. Anika Lantz drog förövrigt citatet i radio idag.. jojo.. man får passa sig när man skriver :)

en annan rolig grejj jag läste var i metro.. det stod ungefär..

Prinsesan madeleina har skjutit sitt första rådjur.. fattiga barn i afrika nästa uppgift..

OBS!! kom inte ihåg om brnen var fattiga eller hemlösa eller var dom kom ifrån.. men sammanhanget lät för jäkla kul.. Anika Lantz drog förövrigt citatet i radio idag.. jojo.. man får passa sig när man skriver :)

Fick mej att tänka på den där klassiska löpsedeln. Greve sköt neger med jaktgevär.

• 6 months later...
Haha vilken skön en Ingo.!! :D Sånna lirare har ni inte i sundsvall.

Nej, det är inte jag. Har nog inte vart så borta någongång.........eller inte vad ja minns iaf.. :P:up:

Hmm jag var nog nästan en sån lirare på en fest för typ 12-13 år sedan på norra berget. vaknade till liv i skogen utanför festhuset när festen var slut och dom höll på att städa. Skulle försöka gå hem men det var omöjligt. bara ramlade.

inget jag rekomenderar. Man fick sig en hyffsad läxa.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...