woozie Skriven 13 Januari, 2006 Report Share Skriven 13 Januari, 2006 @ Lestat ---> Så mycket har jag inte skrattat på riktigt länge, tack för ett gott skratt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 15 Januari, 2006 Report Share Skriven 15 Januari, 2006 @ Lestat ---> Så mycket har jag inte skrattat på riktigt länge, tack för ett gott skratt! trevligt, men åt vad? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 15 Januari, 2006 Report Share Skriven 15 Januari, 2006 Den här så klart! http://www.filmsnack.se/uploads/post-721-1127818265.jpg Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 25 Januari, 2006 Report Share Skriven 25 Januari, 2006 Såg en lite rolig sak i Aftonbladet idag: Ser ni en viss likhet mellan fantombilden på Hagamannen och MUF ordföranden Johan Forsell? Det roliga var att de dök upp jämter varandra på Aftonbladets sida när jag surfade... Kanske bara jag som tycker det är kul iofs... // Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 25 Januari, 2006 Report Share Skriven 25 Januari, 2006 en annan rolig grejj jag läste var i metro.. det stod ungefär.. Prinsesan madeleina har skjutit sitt första rådjur.. fattiga barn i afrika nästa uppgift.. OBS!! kom inte ihåg om brnen var fattiga eller hemlösa eller var dom kom ifrån.. men sammanhanget lät för jäkla kul.. Anika Lantz drog förövrigt citatet i radio idag.. jojo.. man får passa sig när man skriver Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 25 Januari, 2006 Report Share Skriven 25 Januari, 2006 en annan rolig grejj jag läste var i metro.. det stod ungefär.. Prinsesan madeleina har skjutit sitt första rådjur.. fattiga barn i afrika nästa uppgift.. OBS!! kom inte ihåg om brnen var fattiga eller hemlösa eller var dom kom ifrån.. men sammanhanget lät för jäkla kul.. Anika Lantz drog förövrigt citatet i radio idag.. jojo.. man får passa sig när man skriver Fick mej att tänka på den där klassiska löpsedeln. Greve sköt neger med jaktgevär. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 27 Januari, 2006 Report Share Skriven 27 Januari, 2006 wtf?? vad nu?? berätta ingo.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 27 Januari, 2006 Report Share Skriven 27 Januari, 2006 wtf?? vad nu?? berätta ingo.. Det var med på 100 höjdare bla. Aftis som hade den i början på 80-talet. Försökte hitta en bld men hittade ingen. Men hittade den här den var ju ganska bra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonewald Skriven 27 Januari, 2006 Report Share Skriven 27 Januari, 2006 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 11 Augusti, 2006 Moderator Report Share Skriven 11 Augusti, 2006 Briljant film, hur rolig som helst! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 11 Augusti, 2006 Report Share Skriven 11 Augusti, 2006 Japp, David Sandgren som har gjort Vad Tyst Det Blev är helt underbar. Har du måhända sett Något för barnen av honom? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 11 Augusti, 2006 Report Share Skriven 11 Augusti, 2006 den fans på samma sida juh!!! båda e riktigt roliga Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 12 Augusti, 2006 Report Share Skriven 12 Augusti, 2006 Är det här Spicoli tro? http://www.youtube.com/watch?v=P2En2EZK44M Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 12 Augusti, 2006 Report Share Skriven 12 Augusti, 2006 Haha vilken skön en Ingo.!! Sånna lirare har ni inte i sundsvall. Nej, det är inte jag. Har nog inte vart så borta någongång.........eller inte vad ja minns iaf.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 12 Augusti, 2006 Report Share Skriven 12 Augusti, 2006 Haha vilken skön en Ingo.!! Sånna lirare har ni inte i sundsvall. Nej, det är inte jag. Har nog inte vart så borta någongång.........eller inte vad ja minns iaf.. Hmm jag var nog nästan en sån lirare på en fest för typ 12-13 år sedan på norra berget. vaknade till liv i skogen utanför festhuset när festen var slut och dom höll på att städa. Skulle försöka gå hem men det var omöjligt. bara ramlade. inget jag rekomenderar. Man fick sig en hyffsad läxa. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.