Jump to content
Tofu

roliga bilder

Recommended Posts

:lol: @ Lestat ---> Så mycket har jag inte skrattat på riktigt länge, tack för ett gott skratt! :)
trevligt, men åt vad?

Såg en lite rolig sak i Aftonbladet idag:

Aftonbladet_20060125.JPG

Ser ni en viss likhet mellan fantombilden på Hagamannen och MUF ordföranden Johan Forsell? Det roliga var att de dök upp jämter varandra på Aftonbladets sida när jag surfade... Kanske bara jag som tycker det är kul iofs... :lol:

//

en annan rolig grejj jag läste var i metro.. det stod ungefär..

Prinsesan madeleina har skjutit sitt första rådjur.. fattiga barn i afrika nästa uppgift..

OBS!! kom inte ihåg om brnen var fattiga eller hemlösa eller var dom kom ifrån.. men sammanhanget lät för jäkla kul.. Anika Lantz drog förövrigt citatet i radio idag.. jojo.. man får passa sig när man skriver :)

en annan rolig grejj jag läste var i metro.. det stod ungefär..

Prinsesan madeleina har skjutit sitt första rådjur.. fattiga barn i afrika nästa uppgift..

OBS!! kom inte ihåg om brnen var fattiga eller hemlösa eller var dom kom ifrån.. men sammanhanget lät för jäkla kul.. Anika Lantz drog förövrigt citatet i radio idag.. jojo.. man får passa sig när man skriver :)

Fick mej att tänka på den där klassiska löpsedeln. Greve sköt neger med jaktgevär.

wtf?? vad nu?? berätta ingo..

Det var med på 100 höjdare bla. Aftis som hade den i början på 80-talet. Försökte hitta en bld men hittade ingen.

Men hittade den här den var ju ganska bra.

KULTUR_18s04_dn_865.jpg

Japp, David Sandgren som har gjort Vad Tyst Det Blev är helt underbar. Har du måhända sett Något för barnen av honom?

Haha vilken skön en Ingo.!! :D Sånna lirare har ni inte i sundsvall.

Nej, det är inte jag. Har nog inte vart så borta någongång.........eller inte vad ja minns iaf.. :P:up:

Haha vilken skön en Ingo.!! :D Sånna lirare har ni inte i sundsvall.

Nej, det är inte jag. Har nog inte vart så borta någongång.........eller inte vad ja minns iaf.. :P:up:

Hmm jag var nog nästan en sån lirare på en fest för typ 12-13 år sedan på norra berget. vaknade till liv i skogen utanför festhuset när festen var slut och dom höll på att städa. Skulle försöka gå hem men det var omöjligt. bara ramlade.

inget jag rekomenderar. Man fick sig en hyffsad läxa.