kiwimarmelad Skriven 24 September, 2005 Report Share Skriven 24 September, 2005 Jepp, det är rätt. Kände ni inte igen den mäktiga "Hellfire"-scenen som de två första bilderna var ifrån? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 24 September, 2005 Filmstar Report Share Skriven 24 September, 2005 Jepp, det är rätt. Kände ni inte igen den mäktiga "Hellfire"-scenen som de två första bilderna var ifrån? <{POST_SNAPBACK}> Det var hur länge sen som helst som jag såg en disney-film så såna detaljer minns inte jag Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 24 September, 2005 Report Share Skriven 24 September, 2005 Jepp, det är rätt. Kände ni inte igen den mäktiga "Hellfire"-scenen som de två första bilderna var ifrån? Det var hur länge sen som helst som jag såg en disney-film så såna detaljer minns inte jag Detta e la heartbreak ridge Mario Van Peebles. Kass skådis men lite bättre regissör Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 24 September, 2005 Filmstar Report Share Skriven 24 September, 2005 Tycker han är helt ok i den filmen, annars har han inte haft någon vidare karriär. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 24 September, 2005 Filmstar Report Share Skriven 24 September, 2005 Detta e la heartbreak ridgeMario Van Peebles. Kass skådis men lite bättre regissör <{POST_SNAPBACK}> Det är rätt. Han är helt ok i filmen, som the ayatollah of rock n' roll-a men annars är han inget vidare alls. Din tur, Ingoman. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 25 September, 2005 Report Share Skriven 25 September, 2005 Detta e la heartbreak ridgeMario Van Peebles. Kass skådis men lite bättre regissör Det är rätt. Han är helt ok i filmen, som the ayatollah of rock n' roll-a men annars är han inget vidare alls. Din tur, Ingoman. nej nån annan kan köra det blir alltid nå kaiko när jag ska lägga med bilder Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 25 September, 2005 Report Share Skriven 25 September, 2005 Eftersom Ingoman inte ville lägga upp en ny, gör jag det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 25 September, 2005 Author Report Share Skriven 25 September, 2005 Rules of engagement? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 25 September, 2005 Report Share Skriven 25 September, 2005 Jepp, det stämmer Hawa!i. Din tur. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 25 September, 2005 Author Report Share Skriven 25 September, 2005 jahapp Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 25 September, 2005 Filmstar Report Share Skriven 25 September, 2005 Shattered Glass. Såg den här om veckan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 26 September, 2005 Author Report Share Skriven 26 September, 2005 japp...såg den också förra veckan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 26 September, 2005 Filmstar Report Share Skriven 26 September, 2005 Kommer själv inte ihåg denna scen från filmen, men det var också väldigt länge sen jag såg den. En mycket bra film för övrigt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 26 September, 2005 Report Share Skriven 26 September, 2005 Dolt Under Ytan? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 26 September, 2005 Filmstar Report Share Skriven 26 September, 2005 (ändrad) Nej, men en bra gissning. Detta är dock en äldre film, en klassiker. Bilden är nog för svår, men jag ger den några timmar. Lägger upp en annan från samma film om ingen klarat det inom några timmar. Ändrad 26 September, 2005 av Czechflash Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.