Moderator Manetheren Skriven 24 Augusti, 2004 Moderator Report Share Skriven 24 Augusti, 2004 (ändrad) Liksom för att bygga ut citat-trivian startar jag en tråd för filmljud. Det kan vara dialog, musik eller nåt annat konstigt ljud. Nu fungerar det inte att ladda upp wave-filer här, så jag får börja med att länka till ljuden så jag litar på er ärlighet här! Peo har lovat kolla på varför inte wave-ljud kan laddas upp, så med lite gudomligt ingripande kanske vi snart kan slopa länkarna (dessutom har jag hotat med att lägga ut mina och Lestats privata bilder, de där med honung och ett bilbatteri om han inte fixar det.) Reglerna är desamma som i de andra trådarna. Här kommer första: Ljudet Massa stavfel! Hmm... var det här så svårt? Trodde inte det... Ändrad 24 Augusti, 2004 av Manetheren Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 24 Augusti, 2004 Report Share Skriven 24 Augusti, 2004 Bra idé. Som sagt wav-filer kan inte bifogas i nuläget. Själva ljudfilen kan jag inte... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 24 Augusti, 2004 Report Share Skriven 24 Augusti, 2004 Smart idé. Nu finns det väl inget kvar att göra en trivia av. Har dock en känsla av att det här lan vara rätt svårt, så ledtrådar kanske blir nödvändigt. T.ex. i det här fallet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 24 Augusti, 2004 Report Share Skriven 24 Augusti, 2004 Kanske Dude Where's My Car? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wallross Skriven 24 Augusti, 2004 Report Share Skriven 24 Augusti, 2004 Är det inte Boogie nights?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 25 Augusti, 2004 Author Moderator Report Share Skriven 25 Augusti, 2004 frodo_lives tar första poängen! Det är Phillip Seymore Hoffmans karaktär som blir så förtvivlad efter att ha försökt kyssa Eddie Adams (Mark Wahlberg). Din tur, frodo! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wallross Skriven 25 Augusti, 2004 Report Share Skriven 25 Augusti, 2004 Hey Vad kan det här vara för något? Ljud 2 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 25 Augusti, 2004 Report Share Skriven 25 Augusti, 2004 Hey Vad kan det här vara för något? Ljud 2 Antagligen fel, men jag chansar på One Hour Photo? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 25 Augusti, 2004 Report Share Skriven 25 Augusti, 2004 Måste väl vara Michael Douglas som ska köpa frukost i Falling Down? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wallross Skriven 25 Augusti, 2004 Report Share Skriven 25 Augusti, 2004 Men visst är det Falling Down...din tur! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 26 Augusti, 2004 Report Share Skriven 26 Augusti, 2004 Den är ganska klurig, men egentligen enkel. Ljud 3 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 26 Augusti, 2004 Report Share Skriven 26 Augusti, 2004 Hmm.... Eyes Wide Shut? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 26 Augusti, 2004 Report Share Skriven 26 Augusti, 2004 Svar: nej. Ledtråd: Jo, det är mummel ni hör. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 26 Augusti, 2004 Report Share Skriven 26 Augusti, 2004 Lost in Translation? Det kanske är den kända viskningen man hör.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 26 Augusti, 2004 Report Share Skriven 26 Augusti, 2004 Jepp, din tur. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.