Zephiennia Skriven 31 Augusti, 2004 Report Share Skriven 31 Augusti, 2004 Det låter ju verkligen som Travolta så jag gissar på Swordfish Swordfish är helt rätt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 31 Augusti, 2004 Report Share Skriven 31 Augusti, 2004 bra bra... nästa kommer här.... Ljud 11 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 31 Augusti, 2004 Report Share Skriven 31 Augusti, 2004 bra bra... nästa kommer här.... Ljud 11 Det där är ju helt omöjligt! Ledtråd, tack! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brazil Skriven 31 Augusti, 2004 Report Share Skriven 31 Augusti, 2004 Jag chansar på Rovdjuret (Predator alltså!) Men jag är ganska osäker.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zephiennia Skriven 31 Augusti, 2004 Report Share Skriven 31 Augusti, 2004 bra bra... nästa kommer här.... Ljud 11 jag kan inte höra det! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 1 September, 2004 Report Share Skriven 1 September, 2004 Jag chansar på Rovdjuret (Predator alltså!) Men jag är ganska osäker.... jajjamensan...visst är det predatören Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brazil Skriven 2 September, 2004 Report Share Skriven 2 September, 2004 Nice... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 29 November, 2004 Author Moderator Report Share Skriven 29 November, 2004 Jaha, en riktigt död tråd. Nåja, den är väl inte helt enkel att hålla vid liv. Ska göra ett försök att återuppväcka den. Summerat: Det går inte att bifoga ljudklipp (tack Peo för att du kollade varför, nu vet jag precis vad det beror på - inte! ), så därför får man länka till ljudfilen istället. Kom dock ihåg att ärlighet vara längst, inget kikande på länken! Börjar med en som inte borde vara så väldigt svår: Ljud 12 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 29 November, 2004 Report Share Skriven 29 November, 2004 (ändrad) Johnny Depps pirat i Pirates of the Caribbean? Edit: Antar att jag hade rätt då det även står i länken (kollade först efter jag hade svarat, lovar). Har ni ingenstans ni kan ladda upp filerna? Det finns en massa sidor låter en ladda upp mindre filer gratis. Har dock ingen länk just nu. Ändrad 29 November, 2004 av Harry Lime Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 29 November, 2004 Report Share Skriven 29 November, 2004 (ändrad) Den här sidan tror jag ska kunna gå att utnyttja för att ladda upp filer. http://s16.yousendit.com/ Ändrad 29 November, 2004 av Harry Lime Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 29 November, 2004 Author Moderator Report Share Skriven 29 November, 2004 Johnny Depps pirat i Pirates of the Caribbean? Edit: Antar att jag hade rätt då det även står i länken (kollade först efter jag hade svarat, lovar). Har ni ingenstans ni kan ladda upp filerna? Det finns en massa sidor låter en ladda upp mindre filer gratis. Har dock ingen länk just nu. Japp, det var rätt. Ladda upp... nja... ska kolla på det. Din tur hur som helst. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 29 November, 2004 Report Share Skriven 29 November, 2004 Ladda upp... nja... ska kolla på det. tjata, tjata... Har kollat upp det här mer idag igen, men ingen lösning i sikte tyvärr. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 29 November, 2004 Report Share Skriven 29 November, 2004 Nästan ljud: http://s16.yousendit.com/d.aspx?id=688E8AC...73F6271D4846319 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freejack Skriven 29 November, 2004 Report Share Skriven 29 November, 2004 Jag tycker det låter lite som Jim Carrey. Kan det vara Bruce den Allsmäktige...? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 29 November, 2004 Report Share Skriven 29 November, 2004 Varken Jim Carrey eller Bruce den allsmäktige. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.