Freejack Skriven 6 December, 2004 Report Share Skriven 6 December, 2004 Rätt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 6 December, 2004 Report Share Skriven 6 December, 2004 Orkar inte den här gången heller.... Varsågod någon. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freejack Skriven 7 December, 2004 Report Share Skriven 7 December, 2004 Då försöker vi oss på den här: Hello! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jubbe Skriven 24 December, 2004 Report Share Skriven 24 December, 2004 Back to the future Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freejack Skriven 30 December, 2004 Report Share Skriven 30 December, 2004 Det stämmer bra! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 14 Januari, 2005 Report Share Skriven 14 Januari, 2005 Nytt ljud från vilken film? wavfile.wav Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freejack Skriven 14 Januari, 2005 Report Share Skriven 14 Januari, 2005 Office space! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 14 Januari, 2005 Report Share Skriven 14 Januari, 2005 så rätt! Det funkar alltså nu att bifoga ljudfiler till inlägg på filmsnack.se Om du vill bifoga en ljudfil, tänk på att den måste vara under 50k. Och döp filen till något annat än filmens titel. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freejack Skriven 15 Januari, 2005 Report Share Skriven 15 Januari, 2005 (ändrad) Vilken film kommer det här från? sir.mp3 Ändrad 15 Januari, 2005 av Freejack Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 15 Januari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 15 Januari, 2005 Freejack, tänkte bara säga att filmens titel står klart och tydligt när filen spelas upp i media player. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Night rider Skriven 15 Januari, 2005 Report Share Skriven 15 Januari, 2005 För mig spelades ljudet inte upp via mediaplayer så jag såg inte något namn. Men det låter misstänkt likt Full metal Jacket Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 17 Januari, 2005 Report Share Skriven 17 Januari, 2005 Jag är säker på att det är rätt svar så Night rider, du får lägga upp en ny ljudfil. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Night rider Skriven 17 Januari, 2005 Report Share Skriven 17 Januari, 2005 (ändrad) Hm... Hittade ingen bättre så den här får duga : Nytt ljud Hm testar igen med denna: weapons.wav Ändrad 17 Januari, 2005 av Night rider Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 17 Januari, 2005 Report Share Skriven 17 Januari, 2005 Jag får bara upp: "OOPS! That didn't work! You tried to play the sound file: weapons.wav This sound file is no longer available from the web site you visited. You can find it and listen to it at http://frogstar.com/wav I do not allow other web sites or forums to use my collection of sound or media files this way" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freejack Skriven 18 Januari, 2005 Report Share Skriven 18 Januari, 2005 Jag tycker det låter som John Travolta i Broken Arrow. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.