Pumbaa Skriven 14 December, 2004 Report Share Skriven 14 December, 2004 (ändrad) Ska kolla om det går att lägga in bilder på ett najs sätt här till det är dags för recensionerna! Titel: Måndag hela veckan Produktionsår: 1993 Skådespelare: Bill Murray Här gör Bill väldigt bra ifrån sig! BLABLABLABLABLABLABLABLA!!! Betyg: 4/5 Ändrad 14 December, 2004 av missile Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 16 December, 2004 Filmstar Report Share Skriven 16 December, 2004 Андрей Рублёв Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 16 December, 2004 Report Share Skriven 16 December, 2004 Ryska är lätt. Andrej Rubljov Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 17 December, 2004 Report Share Skriven 17 December, 2004 testa Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 18 December, 2004 Report Share Skriven 18 December, 2004 testa <{POST_SNAPBACK}> Kan man bifoga fler bilder nu? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 18 December, 2004 Report Share Skriven 18 December, 2004 Ja, nu kan man bifoga flera bilder. Man ska nu också kunna bifoga ljud och korta filmklipp. Det finns en hel del andra nya funktioner som jag ska försöka sammanställa en lista på under helgen om jag får tid. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 18 December, 2004 Report Share Skriven 18 December, 2004 Ja, nu kan man bifoga flera bilder. Man ska nu också kunna bifoga ljud och korta filmklipp. Det finns en hel del andra nya funktioner som jag ska försöka sammanställa en lista på under helgen om jag får tid. <{POST_SNAPBACK}> Trevligt, trevligt. Gillar det nya forumet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 18 December, 2004 Filmstar Report Share Skriven 18 December, 2004 (ändrad) Ryska är lätt. Andrej Rubljov <{POST_SNAPBACK}> Ja, visst är det. Dessutom verkar det se ok ut på forumet också. Det går att gissa vilken film jag snart kommer att recensera... Ändrad 18 December, 2004 av Jojje Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 21 December, 2004 Moderator Report Share Skriven 21 December, 2004 (ändrad) Provar En till Ändrad 21 December, 2004 av Manetheren Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 21 December, 2004 Moderator Report Share Skriven 21 December, 2004 (ändrad) Börjar om Och en till då. Ändrad 21 December, 2004 av Manetheren Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 10 Januari, 2005 Report Share Skriven 10 Januari, 2005 Måste man spara bilderna på infogade filer så bilderna syns på inlägget????? eller kan man ta bort dom? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 10 Januari, 2005 Report Share Skriven 10 Januari, 2005 (ändrad) Testa här! Ändrad 3 Februari, 2005 av Elessar86 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eledhwen Skriven 26 Januari, 2005 Report Share Skriven 26 Januari, 2005 dfg Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Skriven 27 Januari, 2005 Report Share Skriven 27 Januari, 2005 testar Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonewald Skriven 3 Februari, 2005 Report Share Skriven 3 Februari, 2005 (ändrad) testar lite bilder Ändrad 3 Februari, 2005 av Stonewald Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.