Hawa!i Skriven 16 Januari, 2005 Author Report Share Skriven 16 Januari, 2005 haha...nej det är inte han... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 16 Januari, 2005 Report Share Skriven 16 Januari, 2005 Jag tänker på Boris Karloff, men det är väl fel.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 16 Januari, 2005 Author Report Share Skriven 16 Januari, 2005 ja, det är fel. Personen på bilden är född i USA 1958 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 17 Januari, 2005 Moderator Report Share Skriven 17 Januari, 2005 Matt Dillon? (utan att kolla upp födelseåret) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 17 Januari, 2005 Author Report Share Skriven 17 Januari, 2005 nej inte han heller... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 17 Januari, 2005 Report Share Skriven 17 Januari, 2005 en ung tom hanks? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 17 Januari, 2005 Author Report Share Skriven 17 Januari, 2005 fel...personen har bland annat spelat Elvis Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocky_get_heavy Skriven 17 Januari, 2005 Report Share Skriven 17 Januari, 2005 Hmmm....Dale Midkiff? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 17 Januari, 2005 Author Report Share Skriven 17 Januari, 2005 inte han heller...en lättare ledtråd... Hans självbiografi heter If Chins Could Kill Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 18 Januari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 18 Januari, 2005 Jag vet att Kurt Russell spelat Elvis, men det är nog inte han. Sen har vi Jay Leno, men jag tror inte han spelat Elvis, hehe. Nej, jag vet faktiskt inte. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 18 Januari, 2005 Report Share Skriven 18 Januari, 2005 fel...personen har bland annat spelat Elvis Bruce Campbell då kanske...? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 18 Januari, 2005 Author Report Share Skriven 18 Januari, 2005 japp...där satt den Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 18 Januari, 2005 Report Share Skriven 18 Januari, 2005 Jäklar också att jag nyligen har ominstallerat allt på min dator och inte hunnit till Photoshop än! Jag lämnar över till någon annan sålänge. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 18 Januari, 2005 Author Report Share Skriven 18 Januari, 2005 jag tar gärna din tur... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocky_get_heavy Skriven 18 Januari, 2005 Report Share Skriven 18 Januari, 2005 Michael Ironside Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.