Filmstar Czechflash Skriven 24 Januari, 2010 Filmstar Report Share Skriven 24 Januari, 2010 Filmen är från 2001 och amerikansk. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 24 Januari, 2010 Report Share Skriven 24 Januari, 2010 Med de ledtrådarna är jag ganska övertygad om att det är In the Bedroom, som jag såg för inte alltför länge sedan och gillade. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 24 Januari, 2010 Filmstar Report Share Skriven 24 Januari, 2010 Med de ledtrådarna är jag ganska övertygad om att det är In the Bedroom, som jag såg för inte alltför länge sedan och gillade. Visst är det den ! Förväntade mig kanske för mycket av den när jag såg den (med sina 5 Oscarsnomineringar). Läste precis vad jag skrev om den och tyckte om sista halvtimmen bäst, men dessförinnan kunde den varit bättre och starkare. En film jag säkerligen kommer se om någon gång då jag inte minns mycket av den. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 24 Januari, 2010 Report Share Skriven 24 Januari, 2010 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 25 Januari, 2010 Report Share Skriven 25 Januari, 2010 Ahh, en klassisk tagline - som dock nödvändigtvis inte behöver betyda en klassisk film, men tidsandan är tydlig. Det påminner om Twisted Nerve, även om jag inte tror att det är den filmen? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 25 Januari, 2010 Report Share Skriven 25 Januari, 2010 Det är en bra gissning Yojimbo, nära i årtalet i alla fall. Det är dock inte rätt, kan avslöja att du har sett filmen också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 25 Januari, 2010 Report Share Skriven 25 Januari, 2010 Förstod med lite betänketid att det då nog måste vara en Argento. En amerikansk poster till The Bird with the Crystal Plumage! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 25 Januari, 2010 Filmstar Report Share Skriven 25 Januari, 2010 Förstod med lite betänketid att det då nog måste vara en Argento. En amerikansk poster till The Bird with the Crystal Plumage! Det var faktiskt också min första tanke, men av någon anledning svarade jag inte !? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 25 Januari, 2010 Report Share Skriven 25 Januari, 2010 The Bird with the Crystal Plumage är alldeles rätt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 25 Januari, 2010 Report Share Skriven 25 Januari, 2010 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 26 Januari, 2010 Filmstar Report Share Skriven 26 Januari, 2010 Manhattan kanske ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 26 Januari, 2010 Report Share Skriven 26 Januari, 2010 Nej, men du är inne på rätt spår. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 26 Januari, 2010 Filmstar Report Share Skriven 26 Januari, 2010 Ja att det är Woody är givet, kör på Annie Hall då ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bioast Skriven 26 Januari, 2010 Report Share Skriven 26 Januari, 2010 Gissar i så fall på Anything Else. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 26 Januari, 2010 Report Share Skriven 26 Januari, 2010 Gissar i så fall på Anything Else. Anything Else är rätt svar! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.