Yojimbo Skriven 28 Maj, 2009 Report Share Skriven 28 Maj, 2009 Nej, det är fel. Det ska tilläggas att bilden är en "polsk poster" och är därför inte helst i still med filmen i sig - dock ligger denna ganska nära filmen i fråga. Mannen på postern är en inte helt okänd skådespelare och filmen är en av de bästa inom sin genre. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 28 Maj, 2009 Filmstar Report Share Skriven 28 Maj, 2009 Skulle väl kunna vara Apocalypse Now med Marlon Brando. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 28 Maj, 2009 Report Share Skriven 28 Maj, 2009 Det är däremot fullkomligen rätt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 28 Maj, 2009 Filmstar Report Share Skriven 28 Maj, 2009 Har för mig att jag sett den postern någonstans och tyckte det såg ut som Brando i just AN. Ska försöka lägga upp en snart. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 28 Maj, 2009 Filmstar Report Share Skriven 28 Maj, 2009 Ledsen för dröjsmålet, men här kommer nästa poster: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 29 Maj, 2009 Report Share Skriven 29 Maj, 2009 Silent night, deadly night? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 29 Maj, 2009 Filmstar Report Share Skriven 29 Maj, 2009 Silent night, deadly night? Haha, bra gissning, men helt fel. Filmen har inget med julen att göra, men den hade premiär under julen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 29 Maj, 2009 Report Share Skriven 29 Maj, 2009 Nej, Jackie Brown är det ju. Kom på det alldeles efter. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 30 Maj, 2009 Filmstar Report Share Skriven 30 Maj, 2009 Nej, Jackie Brown är det ju. Kom på det alldeles efter. Helt rätt ! Det är en "teaser" poster. Ser att du såg den för inte så länge sen. Skön film det där. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 15 September, 2009 Report Share Skriven 15 September, 2009 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 15 September, 2009 Report Share Skriven 15 September, 2009 Bör väl vara The New York Ripper? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 17 September, 2009 Report Share Skriven 17 September, 2009 Bör väl vara The New York Ripper? Javisst! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 17 September, 2009 Report Share Skriven 17 September, 2009 Trevligt. Jäkligt snygg poster måste ju tilläggas. Då kör vi nästa: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 21 September, 2009 Report Share Skriven 21 September, 2009 Varför är det ingen som engagerar sig i mina lekar? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galvatron Skriven 21 September, 2009 Report Share Skriven 21 September, 2009 Varför är det ingen som engagerar sig i mina lekar? Jag har engagerat mig men vet inte vad det är Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.