Pegguth Skriven 1 Juni, 2006 Report Share Skriven 1 Juni, 2006 "Pansarkryssaren tjekiv" temto eller vad den nu heter! Pansarkrysaren något i allafall av Sergej Eisenstein! MVHH "Battleship Potemkin" dvs "Pansarkrysaren Potemkin" heter den! MVHH Nej så gammal är den inte! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoopy Skriven 1 Juni, 2006 Report Share Skriven 1 Juni, 2006 Gissar på att det är nån av de mer kända filmer så min gissning är Andrej Rublev? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pegguth Skriven 1 Juni, 2006 Report Share Skriven 1 Juni, 2006 Gissar på att det är nån av de mer kända filmer så min gissning är Andrej Rublev? Nej, filmen jag tänker på kom senare. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pegguth Skriven 5 Juni, 2006 Report Share Skriven 5 Juni, 2006 En till ledtråd då, handlingen utspelar sig under andra världskriget. Men de hade nog de flesta redan räknat ut... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
leaf Skriven 5 Juni, 2006 Report Share Skriven 5 Juni, 2006 Uhm.. Napola? Eller Fürerns Elit heter den kanske... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pegguth Skriven 5 Juni, 2006 Report Share Skriven 5 Juni, 2006 Nejnej, har ni sett filmen så känner ni igen bilden... Ledtråd: Filmen är från 1985. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prof.Kalkyl Skriven 5 Juni, 2006 Report Share Skriven 5 Juni, 2006 Ska vi få ett slut på denna? Kan det möjligtvis vara come and see? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pegguth Skriven 5 Juni, 2006 Report Share Skriven 5 Juni, 2006 Ska vi få ett slut på denna? Kan det möjligtvis vara come and see? Ja! Scenen i träsket där de överlevande ryssarna bygger en Hitler-gubbe i lera och sen spottar på den och förbannar den. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prof.Kalkyl Skriven 6 Juni, 2006 Report Share Skriven 6 Juni, 2006 Jag har brist på fantasi, fritt fram att rita! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_Cady Skriven 2 Juli, 2006 Report Share Skriven 2 Juli, 2006 Får se om ni kan se den här pärlan eller ej... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pegguth Skriven 15 Juli, 2006 Report Share Skriven 15 Juli, 2006 Får se om ni kan se den här pärlan eller ej... Nej? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harri Skriven 16 Juli, 2006 Report Share Skriven 16 Juli, 2006 finns ju ingen bild... ska någon rita en eller skall jag förbrylla er alla med min otroliga tallang för att rita med paint? MVHH Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 16 Juli, 2006 Report Share Skriven 16 Juli, 2006 Lika gärna att du eller någon annan slänger upp en ny. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harri Skriven 17 Juli, 2006 Report Share Skriven 17 Juli, 2006 Mycket känd film! ps bilden är tagen uppifrån! MVHH Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolio Skriven 17 Juli, 2006 Report Share Skriven 17 Juli, 2006 Mycket känd film! ps bilden är tagen uppifrån! MVHH Matrix ettan, vid tunnelbanestationen? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.