Lorenzo Lamas Skriven 16 Januari, 2006 Report Share Skriven 16 Januari, 2006 Kingpin Bowlare Amish Javisst!! Var den för enkel? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 16 Januari, 2006 Report Share Skriven 16 Januari, 2006 Nja lite kanske, har man sett filmen så var det inte så svårt. Men så är det ju med alla tävlingar. Ska fila på en ny nu då... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
zazor Skriven 19 Januari, 2006 Report Share Skriven 19 Januari, 2006 Nja lite kanske, har man sett filmen så var det inte så svårt. Men så är det ju med alla tävlingar. Ska fila på en ny nu då... Dags för en ny snart? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 24 Januari, 2006 Report Share Skriven 24 Januari, 2006 Okej, jag kör då Plox verkar ha glömt av: några polare är XXXXXXX och tummar på att försöka få till det under/innan sista skolfesten. De går in för det på olika sätt och huvudkaraktären har ett udda sätt att prova det på innan själva händelsen. Bland annat så ingår en XXX i en av scenerna där han utför denna handling... Vilka är orden och vilken är filmen!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
thecrazy88 Skriven 24 Januari, 2006 Report Share Skriven 24 Januari, 2006 American Pie oskulder och paj kanske? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 24 Januari, 2006 Report Share Skriven 24 Januari, 2006 American Pie oskulder och paj kanske? Jaaaaaavist... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
thecrazy88 Skriven 25 Januari, 2006 Report Share Skriven 25 Januari, 2006 En kvinna dricker för mycket och när hon förstör sin systers **** så får hon välja, antingen fängelse eller 4 veckor på ett ****. Hon väljer vad hon tror ska bli lättast men det blir inte som hon tänkt sig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harri Skriven 26 Januari, 2006 Report Share Skriven 26 Januari, 2006 28 days! Någon annan får antagligen ge ett ny handling istället för mig om jag har rätt eftersom jag troligen inte kommer att logga in på ett tag. (loggar in lite oregelbundet) MVHH Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
thecrazy88 Skriven 26 Januari, 2006 Report Share Skriven 26 Januari, 2006 Det är rätt.. Antar att det är ok för vem som helst att posta nu. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harri Skriven 27 Januari, 2006 Report Share Skriven 27 Januari, 2006 En man möter 2 personer i en tåg station som kidnapar hans dotter i ett försök att tvinga honom att döda guvernören. MVHH En man möter 2 personer i en tåg station som kidnapar hans dotter i ett försök att tvinga honom att döda guvernören. MVHH Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 27 Januari, 2006 Report Share Skriven 27 Januari, 2006 En man möter 2 personer i en tåg station som kidnapar hans dotter i ett försök att tvinga honom att döda guvernören. MVHH En man möter 2 personer i en tåg station som kidnapar hans dotter i ett försök att tvinga honom att döda guvernören. MVHH Kul att du citerar dej själv I sista sekunden bör det vara Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harri Skriven 27 Januari, 2006 Report Share Skriven 27 Januari, 2006 Ingoman: någon måste ju citera mig! Och det är vad det bör vara vilket som inte är mindre eller större än det är!! Orginaltiteln är "Nick of time" om någon ville veta! Din tur Ingoman! MVHH Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr 80´s Skriven 28 Januari, 2007 Report Share Skriven 28 Januari, 2007 Ok, nu ställer jag en fråga: En man sitter på en bänk och väntar på bussen under tiden han väntar, berättar han om sitt liv. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 28 Januari, 2007 Report Share Skriven 28 Januari, 2007 Forrest Gump? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr 80´s Skriven 28 Januari, 2007 Report Share Skriven 28 Januari, 2007 Det stämmer bra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.