Ralle-San Skriven 9 April, 2005 Report Share Skriven 9 April, 2005 De har gått ett tag nu och de verkar inte vara någon som kan de så jag lägger upp en ny och hoppas på att inte rallaren dödar mig Hahahaha nä det är lungt rocky Visste att den var för svår ändå. Svaret var Castle in the Sky Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocky_get_heavy Skriven 26 April, 2005 Author Report Share Skriven 26 April, 2005 Jimmy Kilmartin är Carusu's roll i dödskyssen, en ny: Ellis Boyd Redding Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 29 April, 2005 Report Share Skriven 29 April, 2005 Är inte det Reds hela namn i Shawshank...chansar på det Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocky_get_heavy Skriven 29 April, 2005 Author Report Share Skriven 29 April, 2005 Är inte det Reds hela namn i Shawshank...chansar på det <{POST_SNAPBACK}> but of course it is. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 30 April, 2005 Report Share Skriven 30 April, 2005 Whitey Powers Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 30 April, 2005 Report Share Skriven 30 April, 2005 (ändrad) Whitey Powers Mystic River....har läst boken...också. Ändrad 30 April, 2005 av roadwarrior Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 1 Maj, 2005 Report Share Skriven 1 Maj, 2005 rätt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 8 Maj, 2005 Report Share Skriven 8 Maj, 2005 Jag lägger upp ett nytt namn eftersom ingen varit specile aktiv de senaste dagarna: Franky Four Fingers Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 8 Maj, 2005 Report Share Skriven 8 Maj, 2005 Spelad av Benicio del Toro i filmen Snatch Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 19 Maj, 2005 Report Share Skriven 19 Maj, 2005 jag ber så mycket om ursäkt att jag varit lite frånvarande... Men självklart e det rätt!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 19 Maj, 2005 Report Share Skriven 19 Maj, 2005 Ok nästa: Tetsuo Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLL Skriven 20 Maj, 2005 Report Share Skriven 20 Maj, 2005 ... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 20 Maj, 2005 Report Share Skriven 20 Maj, 2005 Akira är ju rätt!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLL Skriven 20 Maj, 2005 Report Share Skriven 20 Maj, 2005 ... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 20 Maj, 2005 Filmstar Report Share Skriven 20 Maj, 2005 Okej, i vilken film återfinns karaktären: Kakihara Jag vill ha den korrekta internationella titeln på filmen. <{POST_SNAPBACK}> Det borde vara Ichi the killer? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.