Jump to content

Rocky 6

zazor

Rekommenderade inlägg

• Svar 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Börjar inte Stallone bli lite gammal nu ? det var ju länge sen han gjorde en rocky senast... Jag har aldrig tyckt dom var några riktiga höjdar filmer, men smaken är som baken, så rätt som det är sagt.

Naa, jag är skeptisk. jag tror inte att jag kommer att se den här filmen, men vem vet vad gud har planerat i framtiden

Börjar inte Stallone bli lite gammal nu ? det var ju länge sen han gjorde en rocky senast... Jag har aldrig tyckt dom var några riktiga höjdar filmer, men smaken är som baken, så rätt som det är sagt.

Naa, jag är skeptisk. jag tror inte att jag kommer att se den här filmen, men vem vet vad gud har planerat i framtiden

Jo han börjar definitivt bli för gammal, han är född 1946 :)

Jag tycker att filmerna faller med sig själva:

Rocky +4/5

Rocky II 4/5

Rocky III 3/5

Rocky IV -3/5

Rocky V -2/5

Nästa gång jag ser dem skall jag skriva recensioner om dem också. På det stora hela är boxen värd att äga och den skall köpas in snart.

• 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jag har ändrat uppfattning helt och hållet. Eller, ja, nästan. Jag är fortfarande emot att varje genialisk film ska få 50 uppföljare, men i det här fallet har jag inget emot det.

Jag älskar Rocky rätt djupt, och tillhör den minoritet som tycker att:

1) Sly är INTE planetens sämska skådis. :) Inte ens om man bortser från Rocky-filmerna. Han tillhör knappast gräddan, men förtjänar inte att jämföras med t.ex Chuck Norris, Van Damme och Dolph Lundgren (Dolph ÄR planetens sämsta skådis).

2) T.o.m Rocky V var helt okej.

Mina betyg lyder som följer:

Rocky: 5/5

Rocky II: 5/5

Rocky III: 4/5

Rocky IV: 4/5

Rocky V: 3/5

Jag kommer tveklöst att se Rocky VI (Eller "Rocky Balboa" som den tydligen heter). Om den sedan är den sämsta hittills, so be it.

• Moderator
1) Sly är INTE planetens sämska skådis. :) Inte ens om man bortser från Rocky-filmerna. Han tillhör knappast gräddan, men förtjänar inte att jämföras med t.ex Chuck Norris, Van Damme och Dolph Lundgren (Dolph ÄR planetens sämsta skådis).
Nä, tycker inet heller han är planetens sämsta. Han har valt att spela roller som inte kräver nåt karaktärsskådespeleri och då får han stå ut med stämpeln. Men jag tycker han var bra i Copland till exempel, är han ändå försöket ta sig an en karaktär.

• 3 weeks later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...