Hartigan Skriven 12 December, 2005 Report Share Skriven 12 December, 2005 Tack för länken, paul stanley. Där var en del bra bilder. Härligt att Paulie också är med. Jag kan inte säga något om filmen utifrån bilderna, men det ser bättre ut än vad jag hade trott. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roland Bartähsch Skriven 12 December, 2005 Report Share Skriven 12 December, 2005 rätt kul då en gammal gubbe som stallone är vågar fajtas oavsett om det är i en spelfilm. Undrar vad folksam skulle sätta försäkringspremien fråga om skaderisk om det vore inspelat i sverige? hoppas balleboa make it Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 17 December, 2005 Report Share Skriven 17 December, 2005 Har även hört att Stallone bad Survivor att skriva soundtracket till Rocky VI. Låten heter "Fire Makes Steel" och spelades in redan 1995, men finns inte med på någon skiva. Det finns en liveversion av låten att lyssna på här: www.thestallonedomeisthebest.moonfruit.com Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Johan_ Skriven 12 Januari, 2006 Report Share Skriven 12 Januari, 2006 Börjar inte Stallone bli lite gammal nu ? det var ju länge sen han gjorde en rocky senast... Jag har aldrig tyckt dom var några riktiga höjdar filmer, men smaken är som baken, så rätt som det är sagt. Naa, jag är skeptisk. jag tror inte att jag kommer att se den här filmen, men vem vet vad gud har planerat i framtiden Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 13 Januari, 2006 Report Share Skriven 13 Januari, 2006 Börjar inte Stallone bli lite gammal nu ? det var ju länge sen han gjorde en rocky senast... Jag har aldrig tyckt dom var några riktiga höjdar filmer, men smaken är som baken, så rätt som det är sagt.Naa, jag är skeptisk. jag tror inte att jag kommer att se den här filmen, men vem vet vad gud har planerat i framtiden Jo han börjar definitivt bli för gammal, han är född 1946 Jag tycker att filmerna faller med sig själva: Rocky +4/5 Rocky II 4/5 Rocky III 3/5 Rocky IV -3/5 Rocky V -2/5 Nästa gång jag ser dem skall jag skriva recensioner om dem också. På det stora hela är boxen värd att äga och den skall köpas in snart. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 13 Januari, 2006 Report Share Skriven 13 Januari, 2006 Jag har Rocky på vanlig dvd och boxen med Rocky II-V. Verkligen värd att äga! Rocky 5/5 Rocky II 2/5 Rocky III 3/5 Rocky IV 3/5 Rocky V 2+/5 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 13 Januari, 2006 Report Share Skriven 13 Januari, 2006 Rocky boxen är suverän! Jag vill också betygsätta filmerna: Rocky 5/5 Rocky II 5/5 Rocky III 4/5 Rocky IV 3,5/5 Rocky V 3/5 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Johan_ Skriven 13 Januari, 2006 Report Share Skriven 13 Januari, 2006 Jadu, jag skulle också vilja betygsätta filmerna.. ehmm, men nu är det ju så att jag inte har sett alla, och det lilla jag har sett är.. om man säger sömningt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcer Skriven 20 April, 2006 Report Share Skriven 20 April, 2006 Teaser Trailer Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Besserwisser Skriven 30 April, 2006 Report Share Skriven 30 April, 2006 Inte världens största Rocky fan precis men jag drar till med en betygsättning jag med. Rocky 4/5 Rocky II -3/5 Rocky III 2+/5 Rocky IV 2/5 Rocky V 1/5 Filmerna blir bara sämre och sämre, så jag drar till med att tippa betyget till VI: 1/5 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppy Skriven 20 Juni, 2006 Report Share Skriven 20 Juni, 2006 Jag har ändrat uppfattning helt och hållet. Eller, ja, nästan. Jag är fortfarande emot att varje genialisk film ska få 50 uppföljare, men i det här fallet har jag inget emot det. Jag älskar Rocky rätt djupt, och tillhör den minoritet som tycker att: 1) Sly är INTE planetens sämska skådis. Inte ens om man bortser från Rocky-filmerna. Han tillhör knappast gräddan, men förtjänar inte att jämföras med t.ex Chuck Norris, Van Damme och Dolph Lundgren (Dolph ÄR planetens sämsta skådis). 2) T.o.m Rocky V var helt okej. Mina betyg lyder som följer: Rocky: 5/5 Rocky II: 5/5 Rocky III: 4/5 Rocky IV: 4/5 Rocky V: 3/5 Jag kommer tveklöst att se Rocky VI (Eller "Rocky Balboa" som den tydligen heter). Om den sedan är den sämsta hittills, so be it. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppy Skriven 20 Juni, 2006 Report Share Skriven 20 Juni, 2006 För övrigt så hänger nästan hela filmen på att musiken fortfarande ger en den sanna Rocky-känslan. Utan rätt musik fruktar jag för filmens överlevnad, även om den blir grym. :/ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 20 Juni, 2006 Moderator Report Share Skriven 20 Juni, 2006 1) Sly är INTE planetens sämska skådis. Inte ens om man bortser från Rocky-filmerna. Han tillhör knappast gräddan, men förtjänar inte att jämföras med t.ex Chuck Norris, Van Damme och Dolph Lundgren (Dolph ÄR planetens sämsta skådis).Nä, tycker inet heller han är planetens sämsta. Han har valt att spela roller som inte kräver nåt karaktärsskådespeleri och då får han stå ut med stämpeln. Men jag tycker han var bra i Copland till exempel, är han ändå försöket ta sig an en karaktär. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppy Skriven 8 Juli, 2006 Report Share Skriven 8 Juli, 2006 Var just inne på thestallonedome.tk och hittade det här: Rocky Balboa Trailer Footage Personligen tycker jag att det ser väldigt ljust ut. Längtar! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 11 Juli, 2006 Report Share Skriven 11 Juli, 2006 Fullängdstrailer finns ute på Yahoo; http://movies.yahoo.com/feature/rockybalboa.html Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.