Jump to content

Julmust..

Michael Myers

Rekommenderade inlägg

• Svar 46
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Apotekarnas är en klar favorit. Sen smakar ju i stort sett all julmust likadant :P

Nej det tycker inte jag. En del är lite sötare och inte alls lika goda.

Kul också att sverige är väl det enda land i världen nästan där Coca colan inte riktigt lyckats ta fäste om julen som julens dryck.

Kul också att sverige är väl det enda land i världen nästan där Coca colan inte riktigt lyckats ta fäste om julen som julens dryck.

Men dom försöker nog rätt hårt. Varje jul kommer ju den där coca-cola reklamen tillbaka. Den med massa upplysta lastbilar med tomten bak som dricker cola.

Jag har aldrig tänkt på vilken jag tycker är godast. Brukar köpa den billigaste för så stor skillnad i smak tycker jag inte det är. Tycker det är större skillnad på coca-cola och billig cola än på billig respektive dyr julmust.

jag tycker defenetivt inte julmust smakar likadant.. jag drack stockmos julmust en gång den var sur å äcklig..

å angående coca cola.. det kanske finns en anledning till att dom har börjat göra egen julmust vid namn bjärre.. om man ser reklamen på tv ställer dom ju så fint upp 2 coca cola flaskor brevid julmusten.. ingen som tänkt på det?? :P

Jag är faktiskt inte så jätteförtjust i julmust. Men ska det vara någon så blir det nog Apotekarnas. Blandar helst i lite julöl i musten oxå, det blir bättre smak då. Lite tråkigt när man kommer bort på julbord och det bara finns julmust eller öl... stackars min flickvänn som verkligen hatar julmust :( . Men hon dricker ju bara Pepsi å andra sidan... :lol:

Tycker faktist att Coca Cola Passar bra på julbordet. Dom har så fina flaskor vid jul.

Julmust... Varför bry sig om vilken sort som är godast när ni kan vara lyckliga att överhuvudtaget bo i ett land där det finns julmust?

Just det, i Tyskland finns det inte! Men jag aker hem imorrn sa det är lungt. En hel dag pa tag, skitmysigt!

Och jag föredrar Apotekarnes eller Spendrups...

Låter som en affärsidé.... nätbutik för julmust i tyskland!!! De är ju som gaaaalna i svenska traditioner (tror vi som bor i Sverige iallafall) :up:

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...