Off The Ground Skriven 21 December, 2005 Report Share Skriven 21 December, 2005 Julmust är ju en av de absoluta höjdpunkterna med julen/påsken (ja, det är samma dryck, våga inte säga något annat). Riktigt gott, det skummar kanske lite ibland, men... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 21 December, 2005 Author Report Share Skriven 21 December, 2005 [ Hahaha... JOdå, den där tårtan ser jag fram emot! Blev det klockan 05:00 eller? heh joda.. 05:00 utanför deras dörr.. blöjjan e säkert oxå med.. då kan han ju åka hem igen inan han börjar jobba om han nu jobbar vill säga.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 22 December, 2005 Moderator Report Share Skriven 22 December, 2005 Fantastiskt, 32 inlägg om julmust! Imponerande! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Fantastiskt, 32 inlägg om julmust! Imponerande! Jo men jag och Mr Myers får det nästan att likna en släktträff å andra sidan... Vafan har våra mor/farföräldrar med julmust att göra Kolla vad dom kan köpa i USA: http://www.chicagoimporting.com/ Vilket alternativ är bäst på julbordet då??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonewald Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Fantastiskt, 32 inlägg om julmust! Imponerande! Jo ganska imponerande är det faktiskt. Jag blev i alla fall väldigt sugen på julmust när jag läste det här ämnet, och var tvunget att hämta en. Kopparbergs är det visst. Klart godkänd. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Coop hade nog hitills den billigaste av Apotekarnas julmust, 9.00:- Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Har ingen hemma faktiskt. Får köpa in. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 25 December, 2005 Author Report Share Skriven 25 December, 2005 Jaha nu har man även testat Kopparbergs Julmust men den får en stor fet tummen ner Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 26 December, 2005 Report Share Skriven 26 December, 2005 Coop hade nog hitills den billigaste av Apotekarnas julmust, 9.00:- Igentligen är det ju inte en offtopic... hela ämnet är ju det i sig... Bara sjuka människor diskuterar julmust Drack förresten Eldorados julmust i går, den var inte så pjåkig! Bättre än Spänndröpps iallafall. Har även några flaskor Herrljunga med skruvkapsyl!!!! köpte dom för 3 spänn på Ullareds Gekås, helt ok. Coolt med just skruvkapsylen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 26 December, 2005 Author Report Share Skriven 26 December, 2005 Oi oi oi! Lorenzo är på väg i rätt riktning.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 26 December, 2005 Report Share Skriven 26 December, 2005 Spendrups Julöl ska det vara, ingenting annat. Och en julkryddad nubbe till det. Julmust? Pöh. <_> Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 26 December, 2005 Author Report Share Skriven 26 December, 2005 Spendrups Julöl ska det vara, ingenting annat. Och en julkryddad nubbe till det. Julmust? Pöh. <_>nu tar du för givet att alla får dricka öl å nubbe.. det får iofs jag men jag tycker ändå det är gott med Julmust Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 26 December, 2005 Report Share Skriven 26 December, 2005 Haha, jag har aldrig tyckt om julmust så innan jag fick dricka öl och nubbe blev det coca-cola... Jag vet inte varför, men must har aldrig fallit mig i smaken... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 27 December, 2005 Report Share Skriven 27 December, 2005 Haha, jag har aldrig tyckt om julmust så innan jag fick dricka öl och nubbe blev det coca-cola... Jag vet inte varför, men must har aldrig fallit mig i smaken... Amen to you... efter mitt inlägg så drack jag faktiskt en av mina julmustar med skruvkork och fick ont i magen... det får man inte av öl Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonewald Skriven 27 December, 2005 Report Share Skriven 27 December, 2005 Haha, jag har aldrig tyckt om julmust så innan jag fick dricka öl och nubbe blev det coca-cola... Jag vet inte varför, men must har aldrig fallit mig i smaken... Amen to you... efter mitt inlägg så drack jag faktiskt en av mina julmustar med skruvkork och fick ont i magen... det får man inte av öl Nej dom får man ont i huvudet av... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.