Jump to content

Julmust..

Michael Myers

Rekommenderade inlägg

• Svar 46
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fantastiskt, 32 inlägg om julmust! Imponerande!

:offtopic: Jo men jag och Mr Myers får det nästan att likna en släktträff å andra sidan... Vafan har våra mor/farföräldrar med julmust att göra :up::offtopic:

Kolla vad dom kan köpa i USA:

http://www.chicagoimporting.com/

Vilket alternativ är bäst på julbordet då???

cola.jpg

Sodastreammust.jpg

:offtopic:

Coop hade nog hitills den billigaste av Apotekarnas julmust, 9.00:- :D

Igentligen är det ju inte en offtopic... hela ämnet är ju det i sig... Bara sjuka människor diskuterar julmust :up:

Drack förresten Eldorados julmust i går, den var inte så pjåkig! Bättre än Spänndröpps iallafall. Har även några flaskor Herrljunga med skruvkapsyl!!!! köpte dom för 3 spänn på Ullareds Gekås, helt ok. Coolt med just skruvkapsylen!

Haha, jag har aldrig tyckt om julmust så innan jag fick dricka öl och nubbe blev det coca-cola... Jag vet inte varför, men must har aldrig fallit mig i smaken...

Amen to you... efter mitt inlägg så drack jag faktiskt en av mina julmustar med skruvkork och fick ont i magen... det får man inte av öl :up:

Haha, jag har aldrig tyckt om julmust så innan jag fick dricka öl och nubbe blev det coca-cola... Jag vet inte varför, men must har aldrig fallit mig i smaken...

Amen to you... efter mitt inlägg så drack jag faktiskt en av mina julmustar med skruvkork och fick ont i magen... det får man inte av öl :up:

Nej dom får man ont i huvudet av...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...