Moderator Manetheren Skriven 27 September, 2006 Moderator Report Share Skriven 27 September, 2006 Håller med, gillade inte heller 3:an. Dock tycker jag det tog sig med 4:an, så jag ser ändå fram emot The Order... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
leaf Skriven 27 September, 2006 Report Share Skriven 27 September, 2006 Alla är väl ok, första är bäst, 3an är USEL, 4an är ok. Böckerna är otroligt mycket bättre dock Jag vet att de flesta inte håller med mej om detta men, jag tycker inte om Gary Oldman som Sirius Black. Sirius var min favorit i böckerna, men jag tycker nog bäst om Snape i filmerna. (Troligen pga Alan Rickman som ju är för jävla skön, haha) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edvin Skriven 7 November, 2006 Report Share Skriven 7 November, 2006 Vad har ni emot 3an? Gillar 4an bäst helt klart! Sämsta HP-filmen tycker jag är 2an. Storyn känns inte riktigt som att den håller... Ser väldigt mycket fram emot 5an eftersom jag gillar den boken väldigt mycket! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
leaf Skriven 8 November, 2006 Report Share Skriven 8 November, 2006 Jag tyckte inte att storyn höll i filmen. del 4 var för hacking, det klipptes framåt i filmen jävligt snabbt. Ändå var väl filmen ganska lång. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nolwe Skriven 30 Januari, 2007 Report Share Skriven 30 Januari, 2007 var ett tag sen det skrevs här. enligt mig har filmerna bara blivit bättre i takt med att de blivit mörkare. tittar man på fyran och sen ettan ser ettan ut som en film för 7-åringar. har försökt få biljetter till filmen (premiären vore ju en dröm...) i london men ej lyckats nån som vet hur man gör? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 23 April, 2007 Moderator Report Share Skriven 23 April, 2007 Trailer till filmen finns här. Ser ändå ett snäpp vuxnare ut. Tycker att Radcliff ser mer bestämd ut, har mer pondus än tidigare. Det är mycket action i trailern, men jag minns inte att det var så mycket i boken. Man har väl lyft fram just den delen i trailern för att locka förstås. Ser hur som helst fram emot den här filmen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshh Skriven 29 April, 2007 Report Share Skriven 29 April, 2007 Jag skulle vilja påstå att alla filmerna har sin speciella charm. Böckerna är i allmänhet bättre än filmerna men som många säger så tycker inte jag det är något som helst fel på Fenixorden, som bok. Varför detta? Tyckte den var otroligt spännande, sträckläste ut den Och den sjunde boken, någon som vet mer om den än när den ska komma ut? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 9 Maj, 2007 Report Share Skriven 9 Maj, 2007 Harry Potter and the Order of the Phoenix - Trailer 2 Harry returns for his fifth year of study at Hogwarts and discovers that much of the wizarding community has been denied the truth about the teenager’s recent encounter with the evil Lord Voldemort. Directed by: David Yates Starring: Daniel Radcliffe, Rupert Grint , Emma Watson Se trailern (Apple - Quicktime) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 11 Juli, 2007 Moderator Report Share Skriven 11 Juli, 2007 Enligt recentionerna i Aftonbladet och Expressen är Fenixordern en medioker film. Expressen ger två getingar med motiveringen att filmen är för pratig, Aftonbladet ger godkänt, tre plus och säger att styrkan ligger i Imelda Stauntons skådespeleri. Specialeffekterna är inget som lyfter filmen, är båda tidiningarna överrens om. Kan iofs förstå att filmen blir pratig, boken var inte heller så actionfylld. Kanske detta blir en mellanfilm. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodochild Skriven 13 Juli, 2007 Report Share Skriven 13 Juli, 2007 jag ska se denna idag jag är verkligen taggad! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodochild Skriven 13 Juli, 2007 Report Share Skriven 13 Juli, 2007 Har sett den nu.. Fan vad bra. När den slutade ville jag bara ha mer! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 14 Juli, 2007 Moderator Report Share Skriven 14 Juli, 2007 Ok, kom igen med recension i Filmer du just sett..-tråden. Det finns ju några tidigare filmer att jämföra med så sätt igång. Allid kul att höra era tankar om filmer man själv längtar efter att få se. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 14 Juli, 2007 Filmstar Report Share Skriven 14 Juli, 2007 Ok, kom igen med recension i Filmer du just sett..-tråden. *host*Eller ännu hellre i den här tråden*host* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 14 Juli, 2007 Report Share Skriven 14 Juli, 2007 Jag håller med Jojje, men man får göra som man vill. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodochild Skriven 14 Juli, 2007 Report Share Skriven 14 Juli, 2007 Är jag lat om jag inte orkar recensera? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.