Shadowfax Skriven 23 December, 2005 Report Share Skriven 23 December, 2005 God Jul alla! (Fan att jag inte fattar funktionerna!) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 23 December, 2005 Report Share Skriven 23 December, 2005 HOHOHOHO! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonewald Skriven 23 December, 2005 Report Share Skriven 23 December, 2005 Ok äntligen: GOD JUL Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 24 December, 2005 Report Share Skriven 24 December, 2005 GOD JUL Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 24 December, 2005 Author Filmstar Report Share Skriven 24 December, 2005 God jul på er! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 24 December, 2005 Report Share Skriven 24 December, 2005 God Jul till er alla filmsnackare! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmor_gas Skriven 25 December, 2005 Report Share Skriven 25 December, 2005 Julafton är ju över för i år, så jag får önska alla en god fortsättning! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 25 December, 2005 Report Share Skriven 25 December, 2005 Julafton är ju över för i år, så jag får önska alla en god fortsättning! Ja det samma och hoppas ni fått massa roliga filmer i julklapp!. Jag har inte alls fått många men iof så har jag köpt en del själv denna vecka... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 25 December, 2005 Report Share Skriven 25 December, 2005 mmm, borde kladda i struntsnack istället men spinner vidare här på julyran. såg på tv4morgon igår. lyssnade lite på den något orginella prästen som satt i soffan. eftersom jag själv söker både det ena och det andra just nu, lät det där om att hitta magin väldigt coolt. ur ett vuxet perspektiv talades det lite om hur "vi" kan hitta magin i julen. jag själv har alltid älskat allt vad jul innebär, men i år finns det ingen jul. man hittar magin i barnen! he he, borde fan göra en film om min jul. tänkte liksom att man var tvungen att "ställa upp" på aktiviteterna runt den där jävla juljäveln. det flöt på bra tills det blev en liten missuppfattning om tiden. jag tröttna...morsan började grina, och jag hade god lust att dumpa henne på ett passande ställe. satan vad jag hatar svaga människor! en av syrrorna var också tvungen att gråta en snabb liten skvätt. man såg att hon behövde släppa ut lite skit efter allt som ska ordnas för dessa små otacksamma skitungar. mmm, dom e söta men dom ska också veta när dom ska hålla käft. jag hade ju tänkt att åka hem ganska tidigt, men stannade en stund för min lilla syster. så hade jag den där förbannade äckliga tråkiga jultallriken framför mig. tittade ner på den och åt lite av "godbitarna", och tröttnade typ efter fyra tuggor. så det var bara att slänga skiten. åkte hem till min egen liten dimma istället, och måste själv säga att jag är så trevlig att umgås med. hade skitnajs surru. he he ikväll blir det engelsk julmiddag, sen drar vi ner till dubliner. lättare att hålla skenet uppe med polers. tycker det är bra om man visar lite om att julen faktiskt inte e så jävla kul. jag hatar ju kyrkan och allt vad det innebär, så jag kan faktiskt inte förstå att jag ställt upp på denna hycklande jul år efter år. ta bort skiten och gör det till något som man vill istället för måste. angående "stockholmsförsöket": vägra betala skiten! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 25 December, 2005 Report Share Skriven 25 December, 2005 mmm, borde kladda i struntsnack istället men spinner vidare här på julyran. tycker det är bra om man visar lite om att julen faktiskt inte e så jävla kul. jag hatar ju kyrkan och allt vad det innebär, så jag kan faktiskt inte förstå att jag ställt upp på denna hycklande jul år efter år. Detta avsnitt från South Park fick jag mig tillskickad häromda'n. Tycker att SVT borde lägga in den i tablån som motvikt till alla "glassiga" julfilmer hehe. Så denna tillägnar jag dig Lestat, "Critters' Christmas": Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maggoth Skriven 25 December, 2005 Report Share Skriven 25 December, 2005 God Jul, eller är det kanske, god fortsättning? http://www.oioioi.se/ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 26 December, 2005 Author Filmstar Report Share Skriven 26 December, 2005 Grattis på födelsedagen, davvie Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 26 December, 2005 Report Share Skriven 26 December, 2005 Grattis, davvie!! God fortsättning allihopa! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 26 December, 2005 Report Share Skriven 26 December, 2005 Ja, god fortsättning allihop och grattis Uppsala-mannen davvie! Presentbild....eh jag lägger inte upp den, länkar istället... EDIT: Och den ville inte bli länkad... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 26 December, 2005 Report Share Skriven 26 December, 2005 Grattis Davvie! Ha en trevlig födelsedag och annandag jul! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.