Ralle-San Skriven 8 September, 2006 Report Share Skriven 8 September, 2006 Lite sent ute men Grattis Puffie!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 11 September, 2006 Filmstar Report Share Skriven 11 September, 2006 Till alla drabbade den 11:e september 2001 - 5 år sedan, helt sjukt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 11 September, 2006 Report Share Skriven 11 September, 2006 Ja det känns verkligen som det var alldeles nyss detta fasansfulla hände. Jag minns att jag hade kommit hem från en orienteringsdag med skolan och fick höra detta. Då tog jag inte så allvarligt på det, men allt eftersom tiden gick förstod jag ju vad det var som hänt och hur allvarligt det var. Helt sanslöst att det redan gått fem år. Jag sänder en tanke till alla anhöriga. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 11 September, 2006 Filmstar Report Share Skriven 11 September, 2006 Själv hade jag precis vaknat (ja, runt 15-tiden), zappade mellan kanalerna och kom till CNN då ena tornet brann. Sen kommer det andra planet och kraschar in, helt osannolikt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 11 September, 2006 Report Share Skriven 11 September, 2006 Hade precis kommit hem från skolan och satte på tvn när det var på nyheterna att något hade hänt vid WTC. Sedan fick man se andra planet krascha. Väldigt surrealistiskt. Visst var 9/11 en fasansfull händelse och jag finner det otroligt synd att så många oskyldiga människoliv togs, men what goes around, comes around. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 11 September, 2006 Report Share Skriven 11 September, 2006 Visst var 9/11 en fasansfull händelse och jag finner det otroligt synd att så många oskyldiga människoliv togs, men what goes around, comes around. Ja, det var en fruktansvärd händelse, kommer ihåg när man satt framför tv och kollade på nyheterna, fyfan. Otroligt att det redan gått 5 år sedan den händelsen, känns nästan som igår. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 26 September, 2006 Filmstar Report Share Skriven 26 September, 2006 Grattis HAWA!I !!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 26 September, 2006 Report Share Skriven 26 September, 2006 Ha den äran HAWA!I Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 26 September, 2006 Report Share Skriven 26 September, 2006 Grattis Hawa!i!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 26 September, 2006 Report Share Skriven 26 September, 2006 GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN HAWA!I !!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 26 September, 2006 Report Share Skriven 26 September, 2006 Grattis Hawa!i och lycka till med lumpen!. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 26 September, 2006 Report Share Skriven 26 September, 2006 Grattis Hawa!i Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 26 September, 2006 Report Share Skriven 26 September, 2006 Ett stort Grattis till den lilla ön Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 26 September, 2006 Report Share Skriven 26 September, 2006 Grattis Hawa!i önskar Divan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 26 September, 2006 Report Share Skriven 26 September, 2006 Stort grattis på födelsedan Hawa!i !!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.