Filmstar Greenleaf Skriven 3 Mars, 2003 Filmstar Report Share Skriven 3 Mars, 2003 17 September 1996 . Vaddå, jag fuskade inte. Varför tror du det? och du kallar mig fuskfia..... fuskpelle.... Men visst Greenie... din tur Hehe, tack för den Nåja, här är min lätta fråga: Vilken skådespelare har hjälpt till Steven Spielberg med att regissera Band Of Brothers? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 3 Mars, 2003 Report Share Skriven 3 Mars, 2003 eh..det var svårt....russel crowe...nej jag skämtar.:tom hanks Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 3 Mars, 2003 Filmstar Report Share Skriven 3 Mars, 2003 eh..det var svårt....russel crowe...nej jag skämtar.:tom hanks Höll andan där för ett tag Tom Hanks som är lika självklart att du får ställa nästa fråga. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 3 Mars, 2003 Report Share Skriven 3 Mars, 2003 okej....vilken skådespelare fick sitt genombrott genom en succeserie på 80-talet som sändes på kanal5 i sverige... nämn också seriens namn! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 8 Mars, 2003 Report Share Skriven 8 Mars, 2003 Ingen verkar kunna svaret så jag ställer en ny fråga. Fuska inte nu, jag litar på er. Om ingen lyckas pricka rätt får den närmaste ställa en fråga när jag säger till. Hur långt är ett standardprogram av Bingolotto borträknat reklampauser? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 8 Mars, 2003 Report Share Skriven 8 Mars, 2003 Ingen verkar kunna svaret så jag ställer en ny fråga. Fuska inte nu, jag litar på er. Om ingen lyckas pricka rätt får den närmaste ställa en fråga när jag säger till. Hur långt är ett standardprogram av Bingolotto borträknat reklampauser? gissar på 2h30m Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 8 Mars, 2003 Report Share Skriven 8 Mars, 2003 (ändrad) jag gissar på en timme EDIT: Svaret på min fråga var synd att ingen kunde....aja, svaret var iaf Michael J fox oxh serien hette Family Ties Ändrad 8 Mars, 2003 av filmlover_424 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 11 Mars, 2003 Report Share Skriven 11 Mars, 2003 Oj då. Den här frågan glömde jag bort men eftersom ingen annan ställt nån fråga så säger jag att svaret var 2h. Achtung var närmast. Förlåt om det var lite luddigt med frågan. Det jag menade med "borträknat reklampauser" var egentligen tvärt om. Jag hade kunnat skriva "borträknat eventuella borträkningar av reklampauser". Programmet är alltså 2 h minus reklampauser, hoppas alla förstod o det var någon som orkade läsa det här. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 11 Mars, 2003 Report Share Skriven 11 Mars, 2003 (ändrad) Ok, få se, här har ni min fråga: Vad heter knight riders motsvarighet i luften? Jag inser att det är en lite vag fråga, men jag tror nog ni fattar. Ändrad 11 Mars, 2003 av Achtung Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
snakespittle Skriven 12 Maj, 2003 Report Share Skriven 12 Maj, 2003 (ändrad) Heh, du måste mena Airwolf. Fan, jag hade totalt glömt bort den serien tills du fick mig att tänka på den. Jag tyckte mycket mer om den än Knight Rider. Riktig åttiotalsklassiker. =) Hmm... märkte just att det senaste inlägget var cirka två månader sen. Suck. Verkar som om den här tråden är rätt död. Ändrad 12 Maj, 2003 av snakespittle Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 12 Maj, 2003 Report Share Skriven 12 Maj, 2003 fråga du så kanske vi kan återupplia den Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
snakespittle Skriven 12 Maj, 2003 Report Share Skriven 12 Maj, 2003 Ok. =) Vilken återkommande karaktär i Simpsons spelas av någon som har huvudrollen i en väldigt framgångsrik sitcom? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 1 Juli, 2003 Report Share Skriven 1 Juli, 2003 de e lite dött här va? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 4 Juli, 2003 Report Share Skriven 4 Juli, 2003 Kan de vara Kelsey Grammar som spelar Sideshow Bob i simpsons du menar? Han spelar ju som många vet huvudrollen i "Skål"-spinoff-serien "Fraiser" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 9 September, 2003 Report Share Skriven 9 September, 2003 Känns som om det var grymt längesen nån skrev en fråga här... Jag får väl försöka att förnya intresset något... Vilken skådis i serien "Förhäxad" har blivit anhållen för rattfylleri? (lite konstig fråga kanske men kommer inte på nått bra just nu..) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.