roadwarrior Skriven 24 Januari, 2003 Report Share Skriven 24 Januari, 2003 Nu får någon svara annars är det ju inte kul, var ditt rätt jojje eller?? Det måste göras nu. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 27 Januari, 2003 Author Moderator Report Share Skriven 27 Januari, 2003 Har varit hemma sedan i torsdags för VAB. Vägrar att surfa på modemet, därför har jag inte rättat. Trodde att 24-timmars regeln skulle ha tillämpats vid det här laget. Rätt svar är Encounter at Farpoint (fast stavningen känns fel). Jojje gissade sist, så han får ta nästa fråga. *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 27 Januari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 27 Januari, 2003 Ja, vi borde nog ha använt oss av 24-timmarsregeln. Hur som helst, en ny fråga. Vad heter skådespelaren som spelade "Odjuret" i TV-serien Skönheten & Odjuret? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 28 Januari, 2003 Report Share Skriven 28 Januari, 2003 Vad heter skådespelaren som spelade "Odjuret" i TV-serien Skönheten & Odjuret? Är inte det Gerard Depardieu, inte säker. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 28 Januari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 28 Januari, 2003 Nope, det är inte Depardieu. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 28 Januari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 28 Januari, 2003 OK, nu kommer svaret. Det är Ron Perlman (De förlorade barnens stad, Alien 4). Skönheten spelades av Linda "Terminator-Sarah" Hamilton. Frågan är fri för den som har lust! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 28 Januari, 2003 Report Share Skriven 28 Januari, 2003 OKEJ...Tv'seriern skönheten och odjuret ledde till en annan slags filmatesering av samma historia...vad?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 30 Januari, 2003 Report Share Skriven 30 Januari, 2003 Nu får det bli lite mer aktivitet här´, jag ställer nu en ny fråga som jag dock vet ingen kommer klar, men det skulle vara roligt med lite kommentarer. Dark angel fan som jag är så blir det: Vilket år,dag och klockslag inträffade den så kallade "pulsen" till emot USA?? Erkänn att det är en svår fråga men jag kan det utantill Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 30 Januari, 2003 Report Share Skriven 30 Januari, 2003 1987, 25 maj klockan 09.30 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 30 Januari, 2003 Report Share Skriven 30 Januari, 2003 1987, 25 maj klockan 09.30 Hmmm... ja det var ju ett bra försök, men jag får påminna om att dark angel utspelar sig runt 2019-2021 och då är hon runt 21 år gammal och det hände när hon var mycket yngre än så. Det har alltså inte ännu inträffat Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 31 Januari, 2003 Report Share Skriven 31 Januari, 2003 okej Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 31 Januari, 2003 Report Share Skriven 31 Januari, 2003 Haha ingen som kunde... trodde väl det okej nån annan får ta över frågan annars blir det inget liv här. Svaret är 2009 1 juni 12.05 Det kunde jag faktiskt i huvudet när jag ställde frågan, mycket skit man vet... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 1 Februari, 2003 Report Share Skriven 1 Februari, 2003 ACTION...vilken serie på tv har vunnit flest grammisar genom tiderna(amerika) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 1 Februari, 2003 Report Share Skriven 1 Februari, 2003 äsch jag vet inte, drar till med en ny serie. Sopranos??? Äh det var dumt jag kan inte... suck Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 2 Februari, 2003 Report Share Skriven 2 Februari, 2003 de verkar som om ingen orkar bry sig eller kan så rätt är frasier..(kanal5) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.