Pilsk Skriven 10 September, 2003 Report Share Skriven 10 September, 2003 Alyssa milano? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 10 September, 2003 Report Share Skriven 10 September, 2003 Alyssa milano? Nej du... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 10 September, 2003 Report Share Skriven 10 September, 2003 Shannen Doherty Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 10 September, 2003 Report Share Skriven 10 September, 2003 Shannen Doherty Helt korrekt Matrix.. Varsågod o fortsätt!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 10 September, 2003 Report Share Skriven 10 September, 2003 Alyssa milano? Nej du... jaja 33,3% chans Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 10 September, 2003 Report Share Skriven 10 September, 2003 (ändrad) ja... men du hade ju tyvär inte turen på din sida ida.. Ändrad 10 September, 2003 av Hawa!i Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 10 September, 2003 Report Share Skriven 10 September, 2003 Här kommer en svår... Det finns en serie som heter Step by Step(Lugn i stormen). I den serien finns det en kille som spelar rollen som Cody Lambert. Den skådespelaren har spelat med i en mycket populär serie som gick på 70-talet. Vad heter han, och vad är det för serie jag pratar om? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 10 September, 2003 Report Share Skriven 10 September, 2003 Kan det vara så att du menar Dallas? Sasha Mitchell (Cody) spleade ju en roll i den kultserien... precis som Patrick Duffy som spelar pappan i step by step Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 10 September, 2003 Report Share Skriven 10 September, 2003 Jag måste säga att jag är jävligt imponerad Pilsk... Din tur. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 10 September, 2003 Report Share Skriven 10 September, 2003 (ändrad) Jag måste säga att jag är jävligt besviken på dig Pilsk... jag hade förväntat mig mer ifrån dig. FÖRSVINN UR MIN ÅSYN!!! Din tur. Jaha, här var man trevlig! Tycker att Mitchell ibland är slående lik Keanu Reeves... iallafall hans karaktär i Bill och Ted-filmerna... Ny fråga dårå: Nåra utav dumskallarna i Jackass-gänget, skrev tidigare för en amerikansk tidning... vad hette tidningen, och vad fokuserade den sig på? Ändrad 11 September, 2003 av Pilsk Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 15 Oktober, 2003 Report Share Skriven 15 Oktober, 2003 Jag satsar på tidningen MAD och jag tror de ritade serierna med X och Y och deras dödskamp mot varandra (påminner om Jackass upptågen ) . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 15 Oktober, 2003 Report Share Skriven 15 Oktober, 2003 Sorry MasterChief. Di gissning är fel... rätt svar var Big Brother Magazine och tidiningen inriktade sig på skateboard-åkning... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.