Jump to content

Billiga dvd-filmer


Batuss

Rekommenderade inlägg

  • Svar 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

VIKTIGT! Har haft ögonen på den där utgåvan ett bra tag, stått och kladdat på den när jag varit i diverse butiker och sett den. Beställde den precis, passade bra eftersom att morsan var skyldig mig en poster för en som hon förstörde.

 

Tänkte köpa ett par filmer till men bestämde mig för att hålla i pengarna nu istället... det fanns väl ett par på rean som lockade (American Gangster, Superman II 3-disc, ett par boxar) men det finns desto fler filmer som gör mig sugen i 3 och 2 för 99:--kategorierna, så det får bli en beställning när jag har mycket pengar, vilket lär vara aldrig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
VIKTIGT! Har haft ögonen på den där utgåvan ett bra tag, stått och kladdat på den när jag varit i diverse butiker och sett den. Beställde den precis, passade bra eftersom att morsan var skyldig mig en poster för en som hon förstörde.

 

Tänkte köpa ett par filmer till men bestämde mig för att hålla i pengarna nu istället... det fanns väl ett par på rean som lockade (American Gangster, Superman II 3-disc, ett par boxar) men det finns desto fler filmer som gör mig sugen i 3 och 2 för 99:--kategorierna, så det får bli en beställning när jag har mycket pengar, vilket lär vara aldrig.

Haha, så väldigt naivt det här låter nu. Köpa filmer när AIK ska spela CL, det går väl inte för sig!
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Blade Runner-5-discaren finns på Discshop för aldrig så låga reapriset 129 kr! Så ni som ännu inte köpt den - köp den nu.

Jag har faktiskt aldrig sett Blade Runner, hade aldrig blivit av helt enkelt.

Kommer nog köpa denna utgåva, men bara om Discshop får in den i lager igen och till samma bra pris.

Link to comment
Share on other sites

Den Monster-boxen känner jag helt klart för att köpa, då jag velat komplettera min single-disc-Frankenstein och Dracula Collection från samma serie. Var mest sugen på originalfilmerna som Wolfman, Mumien men sedan även Frankensteins brud - och här finns dem alla! Jag ska köpa den, så tack för tipset.

Link to comment
Share on other sites

Ah visste inte att den fanns fler boxar i samma serie. Dracula Legacy Collection var dock inte riktigt lika billig så väntar nog med den. Vet du om det finns fler boxar i serien Yojimbo?

Ja, en likadan fast med fyra Frankenstein-filmer, som senast jag såg den inte heller var billig. Dracula-boxen fyndade jag dock vid den här tiden förra året, för 99 kr på Ginza! Jag vet att det finns en Wolfman-box också, i två olika utgåvor men med vad jag vet samma innehåll, vilket var tre Wolfman-filmer och extramaterial. Den fanns på Discshop för 149 spänn eller något sådant under Halloween.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...