Tremal Skriven 28 Januari, 2003 Report Share Skriven 28 Januari, 2003 Vad säger ni. Kommer det bli en flopp eller en succé? Å ena sidan är det ju Ang Lee som regisserar. Det gjorde han ju bra i Crouching Tiger Hidden Dragon. Tyvärr blev jag dock rätt besviken på trailern som gick på superbowl. CGI-hulken var långt ifrån så verklighetstrogen som t.ex. gollum. Jag gissar på att det inte blir någon större succé. http://www.apple.com/trailers/universal/th...hulk/superbowl/ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 28 Januari, 2003 Report Share Skriven 28 Januari, 2003 En lagom stor succe blir det nog Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tremal Skriven 28 Januari, 2003 Author Report Share Skriven 28 Januari, 2003 Jo det är ju ett tredje alternativ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 28 Januari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 28 Januari, 2003 Jag kan bara säga att jag kommer se filmen i alla fall. Det kommer nog bli ungefär samma framgång som Spider-Man förutsatt att marknadsföringen är på samma nivå som för den serietidningsfilmen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 28 Januari, 2003 Report Share Skriven 28 Januari, 2003 klart man kommer gå och se filmen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitoCorleone Skriven 28 Januari, 2003 Report Share Skriven 28 Januari, 2003 Ja för fan, enligt mig är Hulken lika kult som spindelmannen, stålmannen och batman Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 28 Januari, 2003 Report Share Skriven 28 Januari, 2003 den gamla hulken-skådespelaren var ju hur jävla dålig som helst...det var ju som en jävligt dålig komedi Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 28 Januari, 2003 Report Share Skriven 28 Januari, 2003 skulle tro att jojje har rätt, det kommer bli en spiderman succe som kommer ses av många, men kanske inte uppskattas av alla. En av de filmer jag kanske kommer att åka på trots avståndet, tyvärr blir det så när jag åker på bio med kompisar: garanterat underhållningsvärde. Hoppas att den blir bättre än spiderman dock Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 28 Januari, 2003 Report Share Skriven 28 Januari, 2003 måste vara påfrestande och bo i skogen.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tremal Skriven 28 Januari, 2003 Author Report Share Skriven 28 Januari, 2003 Tycker du att spiderman var dålig? Jag tror inte Hulken blir bättre än den. I alla fall inte om man dömer efter trailern... Har ni sett den? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 28 Januari, 2003 Report Share Skriven 28 Januari, 2003 Tycker du att spiderman var dålig? Jag tror inte Hulken blir bättre än den. I alla fall inte om man dömer efter trailern... Har ni sett den?Spiderman är bra på bio och underhållande men ingen suverän film, lite för rakt på sak och för mycket action. måste vara påfrestande och bo i skogen.. Ja.... hehe det kan det väl vara när det gäller filmutbudet då, annars är det skoj, mycket frihet, man kan till exempel springa runt naken i trädgården, det du. Hade gärna sett mer på bio och hyrt filmer, men då hade jag o andra sidan varit pank nu. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tremal Skriven 28 Januari, 2003 Author Report Share Skriven 28 Januari, 2003 Spiderman är bra på bio och underhållande men ingen suverän film, lite för rakt på sak och för mycket action. Jo det är klart, det är ingen "stor" film. Men underhållande är den... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 29 Januari, 2003 Moderator Report Share Skriven 29 Januari, 2003 Om Hulk blir bra eller inte hänger på manuset, tror jag. Regin blir utmärkt, har största förtroende för Ang Lee. CGI bör inte vara några problem, med tanker på hur långt man kommit med tekniken (har inte sett trailern så jag kan inte bedöma den). Skulle tro att manuset kommer att innehålla mycket filosofi om människans onda och goda sida osv. och inte bara massa action. *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 29 Januari, 2003 Report Share Skriven 29 Januari, 2003 Hoppas verkligen den får lite djup, men crouching regissören ange lee har ju en sådan förmåga. Både manus och foto måste ju sammarbeta för att få ett bra resultat. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steiner Skriven 8 Februari, 2003 Report Share Skriven 8 Februari, 2003 av trailern att döma blev jag inte särskilt imponerad Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.