Jump to content

Hulken

Tremal

Rekommenderade inlägg

Vad säger ni. Kommer det bli en flopp eller en succé?

Å ena sidan är det ju Ang Lee som regisserar. Det gjorde han ju bra i Crouching Tiger Hidden Dragon. Tyvärr blev jag dock rätt besviken på trailern som gick på superbowl. CGI-hulken var långt ifrån så verklighetstrogen som t.ex. gollum. Jag gissar på att det inte blir någon större succé.

http://www.apple.com/trailers/universal/th...hulk/superbowl/

skulle tro att jojje har rätt, det kommer bli en spiderman succe som kommer ses av många, men kanske inte uppskattas av alla. En av de filmer jag kanske kommer att åka på trots avståndet, tyvärr blir det så när jag åker på bio med kompisar: garanterat underhållningsvärde.

Hoppas att den blir bättre än spiderman dock

Tycker du att spiderman var dålig? Jag tror inte Hulken blir bättre än den. I alla fall inte om man dömer efter trailern... Har ni sett den?
Spiderman är bra på bio och underhållande men ingen suverän film, lite för rakt på sak och för mycket action.

måste vara påfrestande och bo i skogen..

Ja.... hehe det kan det väl vara när det gäller filmutbudet då, annars är det skoj, mycket frihet, man kan till exempel springa runt naken i trädgården, det du. :lol::lol: Hade gärna sett mer på bio och hyrt filmer, men då hade jag o andra sidan varit pank nu.

:blink:

• Moderator

Om Hulk blir bra eller inte hänger på manuset, tror jag. Regin blir utmärkt, har största förtroende för Ang Lee. CGI bör inte vara några problem, med tanker på hur långt man kommit med tekniken (har inte sett trailern så jag kan inte bedöma den). Skulle tro att manuset kommer att innehålla mycket filosofi om människans onda och goda sida osv. och inte bara massa action.

*Bugar sig och lämnar scenen åt vänster*

• 2 weeks later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...