Filmstar Greenleaf Skriven 4 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 4 Februari, 2003 Såg Christopher Lee för ett par dagar sedan i filmen, The stupids. Han spelade den onda personen i filmen, Mr.Sender. Då kom jag på en idé till en ny tråd (förlåt att jag startar en till ny, men det här kan bli kul). Här kan vi skriva ner filmer som har LOTR-spottings, vad vi tycker om scenen i fråga osv... LOTR spottings menas då med händelser förknippade med LOTR som förekommer i andra filmer och eller skämtartkilar m.m. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
nyving Skriven 6 Februari, 2003 Report Share Skriven 6 Februari, 2003 Craig Parker (Haldir) i Xena Warrior Princess avsnitt "For him the bell tolls": Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
nyving Skriven 6 Februari, 2003 Report Share Skriven 6 Februari, 2003 Cate Blanchett i Sjöfartsnytt. Hon har en sån förmåga att spela så totalt olika karaktärer tycker jag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 6 Februari, 2003 Report Share Skriven 6 Februari, 2003 Ni ser nog vem det här är! Från "The golden gun" kanske inte den bästa bondfilmen men den håller helt klart! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 6 Februari, 2003 Report Share Skriven 6 Februari, 2003 På tal om bond så är boromir är också ett fan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 7 Februari, 2003 Report Share Skriven 7 Februari, 2003 Visste ni att Christopher Lee spelat Dracula oxå? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 7 Februari, 2003 Report Share Skriven 7 Februari, 2003 lite off topic....men draculafilmen vid namn bram stoker's dracula är i klass med nyversionen av the haunting Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 7 Februari, 2003 Report Share Skriven 7 Februari, 2003 lotr-spotting från filmgalan: inte någon film, men i alla fall. björn kjellman nämnde sagan om ringen i samband med att han tyckte att alla filmer kändes så nya år 2002: star wars 2, harry potter 2 och sagan om ringen 2 (ursäkta?!). dessutom kallade han sundgren och orvar för sveriges svar på saruman och gollum. nåja. tror inte jag har sett så många filmer med lotr-skådisar. kan bara komma på armageddon med liv tyler. länge sen jag såg den, kommer typ bara ihåg det allra bästa, nämligen peter-stormare-spelar-rysk-astronaut-pratar-amerikanska. "american components, russian components, all made in taiwan!" (blev det lite off-topic nu, kanske?) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 7 Februari, 2003 Report Share Skriven 7 Februari, 2003 Här är några av de mest kända andra filmer som LotR-skådespelare har varit i. Ian Mckellan X-Men Christopher Lee Dracula Star Wars James Bond:Mannen med den gyllene pistolen ett hundratal andra filmer Liv Tyler Armageddon Cate Blanchet Elizabeth Elijah Wood Flipper The Faculty Sean Bean Golden Eye Ronin John Rhys-Davies James Bond:The Living Daylights Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dewil Skriven 7 Februari, 2003 Report Share Skriven 7 Februari, 2003 Får jag välja en enda film med en av skådespelarna från Sagan om ringen så väljer jag naturligtvis Alien. Har ni inte sett den så har ni något att se fram emot. Dewil Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
hjorthfot Skriven 10 Februari, 2003 Report Share Skriven 10 Februari, 2003 Får jag välja en enda film med en av skådespelarna från Sagan om ringen så väljer jag naturligtvis Alien. Har ni inte sett den så har ni något att se fram emot. Dewil Japp, jag kan fortfarande inte riktigt se Ian Holm som 100% Bilbo, utan jag ser honom som lite grand som den "galne" vetenskapsmannen i Alien. En annan film som han gör bra tycker jag är 5:e elementet. //Fredrik Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 10 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 10 Februari, 2003 Elijah Wood är även med i Ang Lee's "snudd-på-mästerverk" The Ice Storm. lite off topic....men draculafilmen vid namn bram stoker's dracula är i klass med nyversionen av the haunting Forstätter lite off-topic. Filmlover, vad menar du egentligen? Att Bram Stoker's Dracula är en kalkonfilm, eller? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlsson Skriven 10 Februari, 2003 Report Share Skriven 10 Februari, 2003 Elijah Wood har också varit med i deep impact filmen som kom nästan samtidigt med armagedon. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 10 Februari, 2003 Author Filmstar Report Share Skriven 10 Februari, 2003 Jag såg Elijah Wood i förra avsnittet av The Osbournes. Han var tydligen Kelly Osbournes kompis och man fick se honom torka bort avföring av deras djur. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 10 Februari, 2003 Report Share Skriven 10 Februari, 2003 Jag såg Elijah Wood i förra avsnittet av The Osbournes. Han var tydligen Kelly Osbournes kompis och man fick se honom torka bort avföring av deras djur. E det sånt man har kompisar till? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.