Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

• Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag tycker inte att tråden skall bli som en chat där någon hoppar in och skriver ett ord var tionde minut. Det är ett mycket dåligt sätt att ragga inlägg på.

Hmm tycker väl inte riktigt det varit en chat. Däremot var det ju det häromnatten när det var nån som sniffat nå olämpligt och släppt in hela jävla sjumilaskogen eller vad det var.

(Kan inte min Nalle Puh)

I övrigt skitsnack kan jag säga att jag ser simpsons och väntar på Family guy.

funderar även på att köpa mej en ny dator och en ny tv.

Jag tycker inte att tråden skall bli som en chat där någon hoppar in och skriver ett ord var tionde minut. Det är ett mycket dåligt sätt att ragga inlägg på.

Hmm tycker väl inte riktigt det varit en chat. Däremot var det ju det häromnatten när det var nån som sniffat nå olämpligt och släppt in hela jävla sjumilaskogen eller vad det var.

(Kan inte min Nalle Puh)

I övrigt skitsnack kan jag säga att jag ser simpsons och väntar på Family guy.

funderar även på att köpa mej en ny dator och en ny tv.

kan du köpa en ny förstärkare åt mig oxå?? när du ändå är igång?? :up:

Det var ju roligt...

Var var det roligt? Jag säger inte att vårt snack var kul, men vad fan är det för roligt med några jävla ungar som är inne och har ett jävla snack om öl, nalle puh, döda I-or och misshandla puh... hur jävla kul är det? Fan va jävla sugig humor. Det räknades också som chat förresten, så ni ska nog fan lugna er lite.

Sjumilaskogs-spamen förekom bara någon halvtimme, och innefattade högst tjugo inlägg.

Er datingservice á Struntsnack har pågått i några hundra inlägg om inte mer, och börjar bli väldigt uttjatad och, som sagt, tråkig.

Att en del medlemmar här som involverat sig i denna såkallade spamdebatt också klagat på andra som spammat för att försöka få upp inlägg i andra trådar är ju dubbelmoral.

Det var ju roligt...

Var var det roligt? Jag säger inte att vårt snack var kul, men vad fan är det för roligt med några jävla ungar som är inne och har ett jävla snack om öl, nalle puh, döda I-or och misshandla puh... hur jävla kul är det? Fan va jävla sugig humor. Det räknades också som chat förresten, så ni ska nog fan lugna er lite.

Jag vill påpeka att det inte är vem som helst som kan åstadkomma en sådan massiv uppsluppning som sjumilasogen gänget uppenbarligen gjorde. Att allt skulle komma från en användare låter otroligt så det handlar ju om över fem personer som mitt i natten viger sitt liv åt att skriva idiotiska inslag (in character) på ett filmforum. Jag hyllar en sådan prestation tycker det lyser upp tillvaron. Om det var ungar eller inte låter jag vara osagt....

Er datingservice á Struntsnack har pågått i några hundra inlägg om inte mer, och börjar bli väldigt uttjatad och, som sagt, tråkig.

Att en del medlemmar här som involverat sig i denna såkallade spamdebatt också klagat på andra som spammat för att försöka få upp inlägg i andra trådar är ju dubbelmoral.

Så vilken tur att vi slutade då och började bråka med er istället.

Om du tror att jag skrivit bara för att få fler inlägg så tror du fel. Man har ingen nytta av att få fler inlägg...

roadie: Varför lyser det upp tillvaron mer att skriva idiotiska inlägg 5-6 på morronen, än vid senare tillfällen?

Om ni sedan slutar klaga och lägger märke till att ni fått er vilja fram så kan ämnet vara slutdiskuterat.

roadie: Varför lyser det upp tillvaron mer att skriva idiotiska inlägg 5-6 på morronen, än vid senare tillfällen?

Om ni sedan slutar klaga och lägger märke till att ni fått er vilja fram så kan ämnet vara slutdiskuterat.

För att det tyder på ett engagemang att skapa något. Vilken frisk person låtsas vara en figur från sjumilaskogen tillsammans med 4 andra 5 på morgonen? Jag tycker det är kul och dessutom tämligen oförargligt då personerna i fråga bara försvann direkt efter deras inlägg var gjorda. Vilka de än var så kommer de alltid finnas i mitt hjärta...

Här var det glatt och livat...

Men seriöst, om folk vill snacka dynga sa är väl ända det här den enda riktiga traden pa hela forumet. Sen om det är dejting eller avlivning av invanarna i Sjumilaskogen snortidigt pa morgonen är väl skit samma.

Passa inte ämnet sa är det väl bara att börja snacka om nat annat. Sa svart kan det väl inte vara?

Men seriöst, om folk vill snacka dynga sa är väl ända det här den enda riktiga traden pa hela forumet. Sen om det är dejting eller avlivning av invanarna i Sjumilaskogen snortidigt pa morgonen är väl skit samma.

Passa inte ämnet sa är det väl bara att börja snacka om nat annat. Sa svart kan det väl inte vara?

Du har en poäng...men jag tycker inte den är fullständigt korrekt. Struntsnack innebär snarare att inget är off topic, allt får diskuteras. Däremot är "chattar" knappast något som hör hemma varken på "struntsnack" eller "filmer jag just sett". Argumentet att man bara kan strunta i det om man vill passar visserligen till titeln men säger också att forumet bara är till för vissa användare. Internsnack är givetvis bra och lite av grejen med forumet men ibland blir det lite för mycket och jag har också varit delaktig i "projekt" som gått lite för långt på det här forumet. Ingen behöver hetsa upp sig, jag tror att både jag, medlemmarna av detta forum och Peo eftersöker kvalitet före kvantitet. Få ord kan säga mycket men ibland tycker iallafall jag att inläggen kan innehålla någon form av substans.

Instämmer med dej jag. Det hindrar väl fan ingen annan från att komma och säga vad dom vill.

Och det där med chat kan ju diskuteras för så fort man svarar på nån annan med ett inlägg så blir det alltså en chat då. Det som ska pågå i så fall är att alla gör ett inlägg som bara blir totalt ointressant. Men hjälp chattar vi inte nu.

Sjumilaskogs-spamen förekom bara någon halvtimme, och innefattade högst tjugo inlägg.

:up:

Och det där med chat kan ju diskuteras för så fort man svarar på nån annan med ett inlägg så blir det alltså en chat då.

Absolut inte.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...