Jump to content

Oscargalan

Peo

Rekommenderade inlägg

• Svar 35
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jag såg den förra helgen och skulle aldrig i livet nominerat den till oscarsgalan. Men jag hatar ju iförsig musikaler :D

Det är nog faktiskt väldigt svårt att ge musikaler den ära de förtjänar då man antingen hatar eller älskar musikaler. Musikalälskare kan säkert nominera den till såpass många oscar men vi övriga som inte är särskilt förtjusta i musikaler skulle nog inte göra det.

Vet iaf att Greenie håller med mig, han gillar ju inte heller musikaler :D

Chicago är en ganska okej film, hann inte se färdigt på den eftersom jag vart tvungen att rusa ut från biografen... kan låtsas att det berodde på Reneé Z, för att hon inte alls är den Bridget jag gillar så mycket... Men det jag såg gillade jag om man tar bort RZ då vill säga...

Skall gå och se den igen, måste för att kunna ge ett ordentligt utlåtande, men jag gillar visserligen musikaler, ja får väl se...

Men RZ gillar jag inte längre... Får hoppas att hon rycker upp sig och blir en bra Bridget nu när uppföljaren kommer som hon tackat ja till.....

• Filmstar

Läste att Catherine Zeta-Jones och Renee Zellweger

inte direkt gillar varann...Vilket jag kan förstå för CZJ

verkar vara en trevlig och äkta stjärna, medan RZ

verkar vara ganska otrevlig och höjd till skyarna av någon anledning.

Nu har jag inte sett Bridget Jones dagbok, så jag kan inte

uttala mig om hur hon var där, men i Jerry Maguire var hon ok.

Men jag gillar henne ändå inte !

• Filmstar
Vet iaf att Greenie håller med mig, han gillar ju inte heller musikaler :D

Urk för musikaler! Men gissa vad Greenie ska se i helgen? Just det, jag ska kämpa mig igenom Chicago. Notera att biljetterna var gratis för jag skulle aldrig betala ett öre för att gå på den.

Får väl uttala mig om den senare, men jag har inga förväntningar om man säger så...

Ändrad av Greenleaf

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...