malle Skriven 28 Mars, 2003 Report Share Skriven 28 Mars, 2003 Jag såg faktigst chigago i går... ja säger bara de, den var bra, fasst absolut inte värd 7 oscar... ....någon som håller med??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 28 Mars, 2003 Report Share Skriven 28 Mars, 2003 jag såg den förra helgen och skulle aldrig i livet nominerat den till oscarsgalan. Men jag hatar ju iförsig musikaler Det är nog faktiskt väldigt svårt att ge musikaler den ära de förtjänar då man antingen hatar eller älskar musikaler. Musikalälskare kan säkert nominera den till såpass många oscar men vi övriga som inte är särskilt förtjusta i musikaler skulle nog inte göra det. Vet iaf att Greenie håller med mig, han gillar ju inte heller musikaler Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 28 Mars, 2003 Report Share Skriven 28 Mars, 2003 Chicago är en ganska okej film, hann inte se färdigt på den eftersom jag vart tvungen att rusa ut från biografen... kan låtsas att det berodde på Reneé Z, för att hon inte alls är den Bridget jag gillar så mycket... Men det jag såg gillade jag om man tar bort RZ då vill säga... Skall gå och se den igen, måste för att kunna ge ett ordentligt utlåtande, men jag gillar visserligen musikaler, ja får väl se... Men RZ gillar jag inte längre... Får hoppas att hon rycker upp sig och blir en bra Bridget nu när uppföljaren kommer som hon tackat ja till..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 28 Mars, 2003 Filmstar Report Share Skriven 28 Mars, 2003 Läste att Catherine Zeta-Jones och Renee Zellweger inte direkt gillar varann...Vilket jag kan förstå för CZJ verkar vara en trevlig och äkta stjärna, medan RZ verkar vara ganska otrevlig och höjd till skyarna av någon anledning. Nu har jag inte sett Bridget Jones dagbok, så jag kan inte uttala mig om hur hon var där, men i Jerry Maguire var hon ok. Men jag gillar henne ändå inte ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 28 Mars, 2003 Filmstar Report Share Skriven 28 Mars, 2003 (ändrad) Vet iaf att Greenie håller med mig, han gillar ju inte heller musikaler Urk för musikaler! Men gissa vad Greenie ska se i helgen? Just det, jag ska kämpa mig igenom Chicago. Notera att biljetterna var gratis för jag skulle aldrig betala ett öre för att gå på den. Får väl uttala mig om den senare, men jag har inga förväntningar om man säger så... Ändrad 28 Mars, 2003 av Greenleaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 29 Mars, 2003 Report Share Skriven 29 Mars, 2003 Jag gillade aldrig BJ-diary. Men där var hon i alla fall inte ett nedbantat anorexia-offer. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.