Tofu Skriven 10 Februari, 2003 Report Share Skriven 10 Februari, 2003 svepte igenom "Säg något snällt"-tråden och kom mig för att dra fram dessa ord på bordet. Nästan ingen har skrivit när de är födda eller rättare sagt hur gamla de är. Skäms ni eller? Antagligen kommer de flesta säga att de vill bli bedömda utan att någon man deras ålder, det känns iallafall som ett vanligt svar. Jag personligen minns mig ha tyckt så för ett par år sen tills jag kände att jag ville visa att de finns folk vid min ålder som faktiskt är på den nivån som jag är och inte ränner runt som många andra i sin generation. och så måste jag bara fråga, hur många har inte varit på ett forum förutom det här innan? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 11 Februari, 2003 Report Share Skriven 11 Februari, 2003 Tjenare, jo åldern... Det finns en liknande tråd i lotravdelningen men vi kan ju köra här också, alla är inte där... 16 år och har inte varit aktiv på något forum innan det här, har inte sett charmen i det förut! Hur gammal är du själv då, det nämnde du inte?!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 11 Februari, 2003 Report Share Skriven 11 Februari, 2003 Tja, jag är 22 och jag har inte heller varit aktiv på något forum tidigare. Reagerade oxå på att Tofu inte skrivit egen ålder... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 11 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 11 Februari, 2003 Åhh fasiken jag skrev juh det när jag registrerade mig, ohkej nu känner jag mig dum dumma dator 18 års ålder och jag har sett två forums uppgång och fall. Och varit på flera som fortfarande lever. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 11 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 11 Februari, 2003 och så måste jag bara fråga, hur många har inte varit på ett forum förutom det här innan? Jag tänker fortfarande inte nämna min ålder, (sorry, Zoodiack ), men jag är lite av en forumveteran. Har varit mycket på dessa forum: PC Gamers forum Starwars.nu forum Harskarringen.nu forum Superplays forum Jedi Council (Theforce.net) forum Och nu såklart Bio.nu forum Där har ni. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 11 Februari, 2003 Report Share Skriven 11 Februari, 2003 e 16>17 år gammal och har aldrig vart medlem på något annat forum förr.. men, finns det inte en sådan här tråd på lotr forumet..?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 11 Februari, 2003 Report Share Skriven 11 Februari, 2003 20 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
nyving Skriven 20 Februari, 2003 Report Share Skriven 20 Februari, 2003 23 och jag gillar forumet på Council of Elrond. Nån annan som brukar vara där? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Howe Skriven 25 Februari, 2003 Report Share Skriven 25 Februari, 2003 24 (många trodde jag var äldre ). Tror man kan ta reda på för mycket om mig om man lusläser sig igenom mina inlägg, men jag bryr mig inte...... // Howe Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 25 Februari, 2003 Report Share Skriven 25 Februari, 2003 Jag har sagt det förut och säger det igen... åldern är 20... Har varit på council of elrond forumet rätt länge.. Har typ nyss blivt medlem på starwars.nu forum harrskaringen forum och då bio.nu forum... som jag tycker känns bäst att vara på... Så nu var det sagt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXt Skriven 26 Februari, 2003 Report Share Skriven 26 Februari, 2003 Ehh 17 år. Jag är aktiv på vbforum och megatokyo forumet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 26 Februari, 2003 Report Share Skriven 26 Februari, 2003 de flesta var mycket yngre än vad jag trodde! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxter Skriven 28 Februari, 2003 Report Share Skriven 28 Februari, 2003 Är 14 år gammal (eller ung), fyller 15 sent i år. Jag är även aktiv på PCG's forum samt min BREED-clan's forum. Annars har jag väl även besökt vissa RPG-forum ibland och liknande, men det brukar inte vara särskilt länge.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalimac Skriven 3 Mars, 2003 Report Share Skriven 3 Mars, 2003 Är 18 och har varit på en hel del forum innan, främst då Tolkienrelaterade sådana. Var trogen skalmans ett tag, men nu håller jag mest till här. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovän Skriven 12 Mars, 2003 Report Share Skriven 12 Mars, 2003 jaha, nu var det dags. fyller 20 idag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.