Batuss Skriven 9 Mars, 2003 Report Share Skriven 9 Mars, 2003 jag menar, han har ju parkinson, han var ju tvungen att lämna spin city.. hur ska han då kunna medverka i två långfilmer, eller är de redan färdiginspelade??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 9 Mars, 2003 Report Share Skriven 9 Mars, 2003 jag menar, han har ju parkinson, han var ju tvungen att lämna spin city..hur ska han då kunna medverka i två långfilmer, eller är de redan färdiginspelade??? hrm, du har en bra punkt där tycker jag, satt också och funderade på detta förut, men kunde inte komma på något bra svar för mig själv... Men eftersom om att han lämnade Spin City pg.a sina plågor så kommer han väl knappast orka spela in två långfilmer.... Han kan ju ta meducin, men då kommer han väl bli rätt snurrig av det... Parkinsons är ju ingen liten sjukdom.... Stackars J Fox Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 9 Mars, 2003 Report Share Skriven 9 Mars, 2003 en annan grej är att tillbaka till framtiden-filmerna är en trilogi, så då måste de göra 3 nya filmer och inte endast 2... tror faktiskt att allt bara är falska rykten...kommer knappast 2 nya. tror jag iaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knuckles Skriven 19 Mars, 2003 Report Share Skriven 19 Mars, 2003 en annan grej är att tillbaka till framtiden-filmerna är en trilogi, så då måste de göra 3 nya filmer och inte endast 2... tror faktiskt att allt bara är falska rykten...kommer knappast 2 nya. tror jag iaf Jag håller med. För han hoppade ju som sagt av Spin City. Och jag tror inte att han ställer upp på det. Jag vet inte. Men det skulle bara sabba om dom gjorde mer filmer där. Dom är ju bra som dom är. Det ska inte komma någon mer film. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 19 Mars, 2003 Filmstar Report Share Skriven 19 Mars, 2003 Har inte Michael J. Fox parkinson? Då kan han väl inte göra fler filmer längre. Har även hört rykten om att han hade cancer, men jag vet inte om dem stämmer. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knuckles Skriven 19 Mars, 2003 Report Share Skriven 19 Mars, 2003 Har inte Michael J. Fox parkinson? Då kan han väl inte göra fler filmer längre. Har även hört rykten om att han hade cancer, men jag vet inte om dem stämmer. Nja, tror väl inte att han har cancer va? Nä, men han kommer ju aldrig att orka med så mycket. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 19 Mars, 2003 Report Share Skriven 19 Mars, 2003 eller hur, jag har också tänkt på det..han var ju tvungen att sluta spin city pga av sin sjukdom(parkinson) så då kan han knappast göra 2 långfilmer....men allt prat om de kommande filmerna är nog bara falska ryken spridda av sådana som så gärna vill se honom i fler tillbaka-filmer. På imdb kunde jag iaf inte hitta något om de två kommande! //filmis Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitoCorleone Skriven 19 Mars, 2003 Report Share Skriven 19 Mars, 2003 "Tillbaka till framtiden" filmerna är ju skitbra. Men jag tror bara att 4 och 5 är lösa rykten, om dom inte menar med nya skådisar och då blir dom ganska så säkert värdelösa Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 18 Oktober, 2003 Filmstar Report Share Skriven 18 Oktober, 2003 Jag ser att Tillbaka till framtiden-trilogiboxen kostar mellan 326-349 kr. Jag kan köpa den begagnad mellan 135-160 kr. Det är det kanske värt, eller ? Bara den första säljs för 199 kr. I trilogiboxen ingår ju en hel del extramaterial... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melvin Skriven 28 December, 2003 Report Share Skriven 28 December, 2003 Jag gillade tillbaka-till-framtiden filmerna. Häromåret köpte jag dvd-boxen med alla tre filmerna och såg dem igen. Jag tycker nog mest om den första filmen tror jag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 28 December, 2003 Filmstar Report Share Skriven 28 December, 2003 Jag gillade tillbaka-till-framtiden filmerna. Häromåret köpte jag dvd-boxen med alla tre filmerna och såg dem igen. Jag tycker nog mest om den första filmen tror jag. Jag håller med. Köpte också boxen och såg den för några veckor sen. Första var bäst, men samtliga är välgjorda och har liknande känsla i sig. Skillnaden är ju att Michael J. Fox var 4-5 år äldre i de två uppföljarna och då saknades kanske den där ungdomliga känslan han hade i första. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.