Jump to content

Tillbaka till Framtiden

fylkemordor

Rekommenderade inlägg

jag menar, han har ju parkinson, han var ju tvungen att lämna spin city..

hur ska han då kunna medverka i två långfilmer, eller är de redan färdiginspelade???

hrm, du har en bra punkt där tycker jag, satt också och funderade på detta förut, men kunde inte komma på något bra svar för mig själv...

Men eftersom om att han lämnade Spin City pg.a sina plågor så kommer han väl knappast orka spela in två långfilmer.... Han kan ju ta meducin, men då kommer han väl bli rätt snurrig av det... Parkinsons är ju ingen liten sjukdom.... Stackars J Fox

• 2 weeks later...
en annan grej är att tillbaka till framtiden-filmerna är en trilogi, så då måste de göra 3 nya filmer och inte endast 2...

tror faktiskt att allt bara är falska rykten...kommer knappast 2 nya.

tror jag iaf

Jag håller med. För han hoppade ju som sagt av Spin City. Och jag tror inte att han ställer upp på det. Jag vet inte. Men det skulle bara sabba om dom gjorde mer filmer där. Dom är ju bra som dom är. Det ska inte komma någon mer film. :cool2:

eller hur, jag har också tänkt på det..han var ju tvungen att sluta spin city pga av sin sjukdom(parkinson) så då kan han knappast göra 2 långfilmer....men allt prat om de kommande filmerna är nog bara falska ryken spridda av sådana som så gärna vill se honom i fler tillbaka-filmer.

På imdb kunde jag iaf inte hitta något om de två kommande!

//filmis

• 6 months later...
  • 2 months later...
  • Filmstar
Jag gillade tillbaka-till-framtiden filmerna. Häromåret köpte jag dvd-boxen med alla tre filmerna och såg dem igen. Jag tycker nog mest om den första filmen tror jag.

Jag håller med. Köpte också boxen och såg den för några veckor sen. Första var bäst, men samtliga är välgjorda och har liknande känsla i sig. Skillnaden är ju att Michael J. Fox var 4-5 år äldre i de två uppföljarna och då saknades kanske den där ungdomliga känslan han hade i första.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...