Achtung Skriven 12 Mars, 2003 Report Share Skriven 12 Mars, 2003 Mest flyttade tråd? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 12 Mars, 2003 Author Report Share Skriven 12 Mars, 2003 Mest flyttade tråd? Först råkade jag lägga den på fel ämne och sen flyttar de den till mingel från film. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 13 Mars, 2003 Report Share Skriven 13 Mars, 2003 ska du ställa en fråga då whatever? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 13 Mars, 2003 Report Share Skriven 13 Mars, 2003 OK, achtung, jag ska ställa en fråga. Nämn alla olika lärare som Hogwarts har haft i försvar mot svartkonst! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 13 Mars, 2003 Filmstar Report Share Skriven 13 Mars, 2003 OK, achtung, jag ska ställa en fråga. Nämn alla olika lärare som Hogwarts har haft i försvar mot svartkonst! Professor Quirrel, professor Lupin, Gyllenroy Lockman och monsterögat Moody. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 13 Mars, 2003 Report Share Skriven 13 Mars, 2003 Hmmm. Hur var det med förnamnen på de två första där?? Nej då, bara skoja. Det var rätt, trodde inte det skulle gå så fort. Your up! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 13 Mars, 2003 Filmstar Report Share Skriven 13 Mars, 2003 Hmmm. Hur var det med förnamnen på de två första där?? Nej då, bara skoja. Det var rätt, trodde inte det skulle gå så fort. Your up! Vem bryr sig, jag hade ju rätt Frågan lyder: Det finns en magisk gränd som hetter Diagon Alley. Vad heter den andra gränden som Harry Potter lyckas komma till i den andra boken? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
horizonflower Skriven 14 Mars, 2003 Report Share Skriven 14 Mars, 2003 Svartvändargränden? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 14 Mars, 2003 Filmstar Report Share Skriven 14 Mars, 2003 Svartvändargränden? Det stämmer korrekt, det. Din tur att fråga. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
horizonflower Skriven 15 Mars, 2003 Report Share Skriven 15 Mars, 2003 Det stämmer korrekt, det.Din tur att fråga. okey, jag ska försöka klura ut någon...vad heter han som körde nattbussen i tredje boken?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 16 Mars, 2003 Report Share Skriven 16 Mars, 2003 nee..jag kommer inte ihåg va han hette?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 18 Mars, 2003 Report Share Skriven 18 Mars, 2003 Ok, en enkel då... Nämn tio karaktärer som förekommer i någon av böckerna! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 18 Mars, 2003 Report Share Skriven 18 Mars, 2003 harry potter, ron weasly, hermione granger, sirius black, professor dombledore,hagrid, draco malfoy, tom dolder, hagrids hund "fuffy" och professor flich... hoppas ja inte stavat fel..ja har lite brottom när jag skriver detta inlägg..hehe.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 18 Mars, 2003 Report Share Skriven 18 Mars, 2003 vem är tom dolder? menar du tom riddle? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 20 Mars, 2003 Report Share Skriven 20 Mars, 2003 vem är tom dolder? menar du tom riddle? aaa... i den svenska översatta boken heter han väll tom dolder??? menar du engelska eller svenska versonen... i svenska heter han tom dolder, och i engelska tom riddle...aja... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.