Achtung Skriven 20 Mars, 2003 Report Share Skriven 20 Mars, 2003 vem är tom dolder? menar du tom riddle? aaa... i den svenska översatta boken heter han väll tom dolder??? menar du engelska eller svenska versonen... i svenska heter han tom dolder, och i engelska tom riddle...aja... läser inte översättningar så jag vet ej Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 20 Mars, 2003 Report Share Skriven 20 Mars, 2003 ska ja ställa en ny fråga ir? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 20 Mars, 2003 Report Share Skriven 20 Mars, 2003 Visst Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 20 Mars, 2003 Report Share Skriven 20 Mars, 2003 Ställ en ny fråga malle, även om stavningen inte var den bästa... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 21 Mars, 2003 Report Share Skriven 21 Mars, 2003 okej..hehe ..ursäkta stavningen då.. ... I fyrans bok, är det typ nån tävling harry ska va me i, hur många grenar är det i den, och vad ska man göra i dom olika momenten..??? ni vet vilken tävling jag pratar om va? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knuckles Skriven 25 Mars, 2003 Report Share Skriven 25 Mars, 2003 ehm... Ja, i en gren så skulle dom väl komma på en slaga hemlighet med ett ägg och i den andra så skulle dom simma ner i en sjö och hämta nån person och i den sista skulle dom väl gå omkring i en labyrint?! Det var väl den flammande bägaren tävlings grejset du menade va? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 26 Mars, 2003 Report Share Skriven 26 Mars, 2003 aaa..fasst de där med ägget var inte en "gren" i tävlingen.. de till hörde bara en annan..., men du har glömt en gren. de där med att hämta någon ur vattnet labyrinten och en till??? ... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knuckles Skriven 26 Mars, 2003 Report Share Skriven 26 Mars, 2003 eik! Tusan. Vad var det för något då? JA!!! Dom fajtas ju med en drake också! pinsamt, den grenen som jag tyckte var bäst.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 26 Mars, 2003 Report Share Skriven 26 Mars, 2003 BRAVO!!! nu kan DU hitta på en ny fråga... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knuckles Skriven 27 Mars, 2003 Report Share Skriven 27 Mars, 2003 öhm....okej..... Vad .......ehrm....host...*tänker* Vad är det för saker som är speciellt med Hagrid? Jag skulle vilja höra tre saker varför han är lite speciell av sej. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 28 Mars, 2003 Report Share Skriven 28 Mars, 2003 ee.....låt mej tänka....????eee....han är en "jätte" eller vad man nu ska säga...??? jag vet inte riktigt vad du menar med lite speciell?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 28 Mars, 2003 Report Share Skriven 28 Mars, 2003 han är en jätte till skillnad från andra jättar är han god han har rött hår vilket skiljer från övriga jättar... ren gissning...kan inte svaret...men det låter iaf bra! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 28 Mars, 2003 Report Share Skriven 28 Mars, 2003 nu kom jag på ett bättresvar.... ....*hehe* han är väll en halvjätte??? Tillskilnad från jättarna är han god...??? eee...e de rätt svar???? (hoppas)... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knuckles Skriven 29 Mars, 2003 Report Share Skriven 29 Mars, 2003 (ändrad) Egentligen var det dumt av mej att inte skriva vad jag menar med speciell. Men dom som dock var närmast svaret var MALLE o FILMLOVER_424 Men vad jag tänkte på var att han ett: är en halvjätte(som Malle sa) Han två: dras till konstiga djur och han tre: är ganska ovanligt snäll för att vara en jätte.(som FILMLOVER_424 sa).Så det är fritt fram för alla att skriva en fråga. Ändrad 29 Mars, 2003 av Knuckles Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 29 Mars, 2003 Report Share Skriven 29 Mars, 2003 Okej... filmlover_424... du får gärna skriva en fråga..eftersom att jag skrev en nyss...varsågod... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.