kajsa Skriven 28 April, 2003 Report Share Skriven 28 April, 2003 Alldeles riktigt Lovvan....Nu har du äran att klura ut en fråga! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 2 Maj, 2003 Author Report Share Skriven 2 Maj, 2003 Nu har det gått 24 timmar och här kommer en ny fråga: Vad har Dödsätarna för tecken på handen som kännetecknar att de är Dödsätare? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 8 Maj, 2003 Author Report Share Skriven 8 Maj, 2003 Ingen som kan svara på frågan? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 9 Maj, 2003 Report Share Skriven 9 Maj, 2003 en gam???? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 11 Maj, 2003 Author Report Share Skriven 11 Maj, 2003 en gam???? Fel. Eftersom ingen kan svaret så får jag väl säga svaret. Rätt svar är Dödskalle. Nu kan vem som helst ställa en fråga. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovvan Skriven 11 Maj, 2003 Report Share Skriven 11 Maj, 2003 Okej nu kommer en fråga.....: Hur många deltagare var det i den magiska trekampen?? Ha det bra!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajsa Skriven 11 Maj, 2003 Report Share Skriven 11 Maj, 2003 Om jag inte minns fel så var det fyra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovvan Skriven 11 Maj, 2003 Report Share Skriven 11 Maj, 2003 Helt rätt....din tur att komma på en fråga... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajsa Skriven 12 Maj, 2003 Report Share Skriven 12 Maj, 2003 Nu står det helt still om vad jag ska fråga om. Det får väl bli den här då: Harry gav pengar till Fred & George. Vad skulle de göra med pengarna? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovvan Skriven 12 Maj, 2003 Report Share Skriven 12 Maj, 2003 Skulle dom gör en affär med skämtprylar.....?? Tror det var nåt sånt.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajsa Skriven 12 Maj, 2003 Report Share Skriven 12 Maj, 2003 Jepp, mycket bra. Din tur. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovvan Skriven 12 Maj, 2003 Report Share Skriven 12 Maj, 2003 Hmmmm...... Måste tänka lite.... Vem gav Hedwig till Harry??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ida Skriven 12 Maj, 2003 Report Share Skriven 12 Maj, 2003 det beror på vilken bok.. men en kvast har hon gett han.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovvan Skriven 12 Maj, 2003 Report Share Skriven 12 Maj, 2003 Av vem fick han Hedwig.... det var så jag menade det... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
horizonflower Skriven 13 Maj, 2003 Report Share Skriven 13 Maj, 2003 Han fick Hedwig av Hagrid om jag inte minns helt fel. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.