Lovvan Skriven 13 Maj, 2003 Report Share Skriven 13 Maj, 2003 Helt rätt!!! Din tur att komma på en fråga.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
horizonflower Skriven 13 Maj, 2003 Report Share Skriven 13 Maj, 2003 Okej...här kommer en kluring... Ni ska ta de två första bokstäverna från svaren på frågorna. De kommer tillsammans att bilda ett ord, vilket? (bokstäverna är i rätt ordning) 1. Heter den före detta slagmannen Ludo i efternamn 2. Förnamnet på Harrys gudfar 3. Förnamnet på Harrys mamma 4. Heter journalisten Rita i efternamn Hoppas att det inte blev för krongligt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovvan Skriven 13 Maj, 2003 Report Share Skriven 13 Maj, 2003 Väldigt klurig fråga....jag kom fram till att svaret var: Ba-si-li-sk 1=Bagman 2=Sirius 3=Lily 4=Skeeter Fråga: Vad är en boggart?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 28 Maj, 2003 Author Report Share Skriven 28 Maj, 2003 Ny fråga: Vilka mynt handlar de med i trollkarl världen? (nämn alla tre) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajsa Skriven 29 Maj, 2003 Report Share Skriven 29 Maj, 2003 Galleoner, siklar & knutingar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
fylkemordor Skriven 9 Juni, 2003 Report Share Skriven 9 Juni, 2003 Vad heter Harrys uggla Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Auta mirqula orqu Skriven 17 Juni, 2003 Report Share Skriven 17 Juni, 2003 Svar: Hedwig...... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 28 Juni, 2003 Author Report Share Skriven 28 Juni, 2003 Vad heter den femte boken? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 28 Juni, 2003 Report Share Skriven 28 Juni, 2003 Harry Potter and the axis of evil Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 28 Juni, 2003 Author Report Share Skriven 28 Juni, 2003 HAHAHAHAHAHAHAHAHA... Tyvärr Achtung... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajsa Skriven 29 Juni, 2003 Report Share Skriven 29 Juni, 2003 Vad heter den femte boken? Harry Potter and the order of the phoenix. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 30 Juni, 2003 Author Report Share Skriven 30 Juni, 2003 (ändrad) Harry Potter and the order of the phoenix. Helt rätt kajsa! Din tur att ställa en fråga! Ändrad 1 Juli, 2003 av Linda Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajsa Skriven 30 Juni, 2003 Report Share Skriven 30 Juni, 2003 Harry Potter and the order of the phoenix. Helt rätt Lovvan! Din tur att ställa en fråga! Kajsa heter jag annars, men.... Ge namn på 10 st dödsätare. Förresten, får man ställa frågor från den femte boken? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 1 Juli, 2003 Author Report Share Skriven 1 Juli, 2003 Kajsa heter jag annars, men.... Ge namn på 10 st dödsätare. Förresten, får man ställa frågor från den femte boken? Ooops! Jag skrev visst fel. Jag menade kajsa såklart! Man får ställa frågor från femte boken eftersom den har kommit ut på bok. (i alla fall på engelska). Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 24 November, 2003 Report Share Skriven 24 November, 2003 Svar på frågan: Slingersvans (Wormtail) Lucius Malfoy Crabbe Goyle paret Lestrange Avery Nott Macnair Karkaroff Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.