roadwarrior Skriven 20 Mars, 2003 Report Share Skriven 20 Mars, 2003 Någon som vet var man kan köpa filmaffischer med från kända filmer och liknande, skulle vara kul att ha på rummet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 20 Mars, 2003 Report Share Skriven 20 Mars, 2003 Guide till var man kan köpa filmposters på internet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 20 Mars, 2003 Author Report Share Skriven 20 Mars, 2003 I thank thee. Ska kolla till det senare Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitoCorleone Skriven 20 Mars, 2003 Report Share Skriven 20 Mars, 2003 Jo, det hade ju varit häftigt att ha en stor Gudfadern affish hemma Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 20 Mars, 2003 Filmstar Report Share Skriven 20 Mars, 2003 En annan sida är också http://www.allposters.com Där har dem många affischersom handlar om film. Annars så kan du gå till någon biograf och fråga om dem har någon affisch som dem kan ge till dig eller om du kan köpa en sådan. De säger att de måste skicka affischerna vidare, men man kan alltid försöka efter att en film har gått i ca en månad. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovän Skriven 20 Mars, 2003 Report Share Skriven 20 Mars, 2003 detta för mig osökt in på ämnet den grafiska utformningen av filmaffischer. vad tycker ni? hur är en snygg filmaffisch, om ni inte vet nåt om en film, kan ni välja den pga affischen, eller tvärtom, INTE göra det? själv är jag innerligt trött på romantiska komedier där huvudrollsinnehavarna (tex meg ryan) på affischen står i nån fånig pose (gärna rygg mot rygg) och ler in i kameran. fast det speglar väl kanske genren lite grann...? dom "ska" väl se ut så, folk skulle väl inte känna igen filmerna annars. affischen för bowling for columbine tilltalar mig mycket, just för att den är annorlunda, väldigt färgglad och dessutom tecknad. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 20 Mars, 2003 Report Share Skriven 20 Mars, 2003 Jag hatar de med vit bakgrund och en triangel med huvudrollsinnehavarna om ni vet vad jag menar. Dvs klassiska komediposters. Här är ett exempel: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 20 Mars, 2003 Report Share Skriven 20 Mars, 2003 Här är min favoritposter: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitoCorleone Skriven 21 Mars, 2003 Report Share Skriven 21 Mars, 2003 (ändrad) Den här är grymast Ändrad 24 Mars, 2003 av mister_torture Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 23 Mars, 2003 Filmstar Report Share Skriven 23 Mars, 2003 Den här är riktigt härlig. Den nya Matrix-postern: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 23 Mars, 2003 Author Report Share Skriven 23 Mars, 2003 Detta är väl ingen affisch egentligen men jag skulle döda för att få ha den uppsmälld med högupplösning på väggen...Kanske som tapet....mmmmm Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 23 Mars, 2003 Report Share Skriven 23 Mars, 2003 Den är inte dum nej, men den här är ganska bra också: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 23 Mars, 2003 Report Share Skriven 23 Mars, 2003 (ändrad) Gillar matrix affischen, ser droppig ut... Mysig är den.. Roadie Min bror letar efter den bilden (??) som du lade in, kan ge dig en liten knuff om han hittar den, har den på datorn iaf... Affishen från Ep 1 gillar jag med, men Anakin ser liten och ensam ut, fast det var han väl med... Ändrad 23 Mars, 2003 av *A n n a* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 24 Mars, 2003 Author Report Share Skriven 24 Mars, 2003 Åh den vill jag ha, en stor knuff vill jag ha Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 24 Mars, 2003 Moderator Report Share Skriven 24 Mars, 2003 Älskar den här postern. Är lycklig ägare till en som hänger inramad hemma på väggen. *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.