Pilsk Skriven 22 April, 2003 Report Share Skriven 22 April, 2003 För ungefär en vecka sen skrev aftonbladet att Adam Sandler's produktionsbolag, Happy Madison, har köpt rättigheterna till att göra en Amerikansk version av Josef Fares senaste film "Kopps". Läs om det här... Vad tror ni? eller ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 22 April, 2003 Report Share Skriven 22 April, 2003 De har köpt många svenska filmer som det aldrig blev nåt av. Jag skulle nog inte hoppas alltför mycket. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 23 April, 2003 Moderator Report Share Skriven 23 April, 2003 Har inte sett Kopps än, men varför satsa på den? Det har ju snackats mycket om Tillsammans, blev det aldrig nåt av den? *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 23 April, 2003 Report Share Skriven 23 April, 2003 Jag tror ärligt talat inte att det kommer att bli något, men samtidigt skulle en remake av Kopps med Adam Sandler slå igenom, tror jag. I usa iallafall. Inte bara för att den skulle vara rolig, just för att Sandler är med. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 23 April, 2003 Report Share Skriven 23 April, 2003 Jag tror det blir svårt att hitta motsvarigheten till allt det här typsikt Svenksa i Amerika. Han lär få ett tufft jobb.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 23 April, 2003 Report Share Skriven 23 April, 2003 Har ju inte sett Kopps ännu... vill se den... Men vet ändå inte om jag skulle gilla en amerikans kopps, copps istället för kopps, nej tack... Gillar visserligen Adam Sandler skarpt, han är en av mina favoriter, men tror inte att det skulle bli en höjdare... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Howe Skriven 23 April, 2003 Report Share Skriven 23 April, 2003 Det var ju några amerikaner som köpte in Adam och Eva ochså men det blev ju inget av det (för att säkerhetskolla tittade jag på imdb och hittade lite överraskande att tyskarna gör en remake som har premiär där i sommar....) // Howe Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knuckles Skriven 29 April, 2003 Report Share Skriven 29 April, 2003 Men fan vad grymt det skulle vara. kopps är ju skit kul. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 29 April, 2003 Filmstar Report Share Skriven 29 April, 2003 kopps är ju skit kul Menar du att Kopps är skit, kul eller möjligtvis skitkul? Sorry for being a Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 29 April, 2003 Report Share Skriven 29 April, 2003 Kopps är inte skit. Den är ju bra http://www.skrivihop.nu/ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 18 Juli, 2003 Report Share Skriven 18 Juli, 2003 Kopps e ju Suverän ! Torkel gör ju halva filmen , precis som han gjorde med Jalla Jalla . SPOILER VARNING ! ! ! Bara den scenen när de står med den kvinnliga inspektören ute i skogen och Torkel skall visa hur det gick till när kulhålen hamnade där de hamnade ...... Jag höll på att garva ihjäl mig . Och blicken från hans kolleger när han står och berättar ...oslagbart . SLUT SPOILER VARNING ! ! ! Hoppas snart kunna se den danska gansterfilmen "Gubbar i sina gamla bilar " med Torkel , den kan bara vara bäst " . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.