Jump to content

Sommarens hetaste film

mitchie

Vilken blir sommarens bästa blockbuster?  

21 members have voted

1. 1. Vilken blir sommarens bästa blockbuster?

• Anger Management
      1
    • Bruce den allsmäktige
      3
    • Hulken
      1
    • Terminator 3: Rise of the machines
      9
    • Pirates of the Carribean
      3
    • Charlies Änglar 2
      0
    • Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life
      1
    • 2 Fast 2 Furious
      0
    • Cradle 2 the grave
      1
    • Övrigt
      1

Rekommenderade inlägg

Sommarens bästa film ?

Själv ser jag tveklöst mest fram emot "Anger Management" och "Bruce den allsmäktige", trots att de har fått dålig kritik i USA. Bara det faktum att man får se två så helt olika skådisar som Jack Nicholson och Adam Sandler i en och samma film gör den sevärd. Den roligaste kombinationen på länge!

"Bruce den Allsmäktige" vill jag egentligen bara se för att Jim Carrey är med i den, men han är ju trots allt USA's roligaste skådespelare.

Terminator 3 och Hulken ser jag också fram emot, även om det finns en stor chans att båda blir stora floppar.

• Svar 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hm, är det här vad som väntar i biosommar? den enda jag kan tänka mig att se, men inte tillräckligt mycket för att vilja betala en biobiljett, är anger management, men jag kan inte påstå att jag egentligen vet något om den, där går jag enbart på nicholson och sandler. inget kan få mig att vilja gå på hulken, terminator III, charlies angels II eller lara croft osv. 2 fast 2 furious handlar om bilar på nåt vis, eller? nej, inte den heller. pirates of the caribbean har det väl vart lite snack om här på forumet, var en viss bale inblandad i den, eller blandar jag ihop allting nu? bruce den allsmäktige vet jag inget om, men jim carrey kan ju vara helt okej, cradle 2 the grave har jag aldrig hört talas om. ah, känner mig så härligt uppdaterad och positiv.

Alla vet ju att jag avgudar Johnny Depp, så min röst la jag självklart på Pirates of the caribbean. Enligt trailern jag såg i och med Reloaded, så verkade den mycket lovande. Jag fick en känsla utav Tim Burton-stuket. Sen får man ju inte glömma förbannelsen som framgick i trailern. En spöklik saga helt enkelt. Det blir till att se filmen på premiär visningen. Jag tippar att filmen för min del blir big five...Hoppas jag innerligt i alla fall.

Go Johnny, go Johnny, go Johnny... :up:

Jag tror först och främst att POTC kommer gå längst mycket tack vare alla Bloom-fans....sedan så kommer T3 bli en biosucce, fast de flesta kommer nog bli besvikna efter att ha sett den...

Anger management kommer nog komma långt, Jack Nicholson :up:

Bruce AlMighty kommer säkert väldigt många att gå och se...

CA2 kommer däremot bli en stor flopp tror jag...

Mina sista ord i detta inlägg blir:

JIM CARREY :up::up::up::up:

Jag tror först och främst att POTC kommer gå längst mycket tack vare alla Bloom-fans....sedan så kommer T3 bli en biosucce, fast de flesta kommer nog bli besvikna efter att ha sett den...

Anger management kommer nog komma långt, Jack Nicholson :up:

Mmmm Bloom. Vad han nu heter i förnamn? Orlando? Hur som helst, han é ju inte så dum han heller. Jag tror starkt på POTC. Och efter att jag läst era inlägg, så förstod jag ju vilken film Anger management är. Och jag håller med Achtung om att den såg väldigt rolig ut på trailern. Och Jack Nicholson är ju strålande med sitt flinande humör. Jag har ju alltid varit ett STORT fan till terminator-filmerna och Arnie överhuvudtaget. Som gjort en del ganska så häftiga actionrullar. MEN men men, T3. hm. Ja, man kan ju alltid hoppas. Men man ska nog inte bygga för stora förhoppningar om T3. Om T3 är skit, så finns ju alltid minnet av den goda Terminator-eran... B)

Jag såg också trailern till POTC på reloaded och den såg mycket lovande ut.

I övrigt finn det inte så mycket att se fram emot i sommar. Det skulle i så fall vara om T3 visar sig vara bra. Men i övrigt blir det väl mest till att hyra filmer i sommar och se fram emot hösten istället.

• Filmstar

Terminator 3: Rise of the machines: Den röstade jag på. Tror att många kommer att gå och se den, men många kommer att bli otroligt besvikna om dem har höga förhoppningar.

Anger Management Sålde bra i USA, men jag tror inte att den blir så populär här i Sverige. Men Nicholson har en förmåga att dra till sig publik.

Bruce den allsmäktige: Den kommer nog att sälja hyfsat bra eftersom det var länge sen man såg Jim Carrey och filmen har sålt bra i USA. Chansar på att den blir ganska medioker.

Hulken:

Alla kommer att gå och se den. Få kommer att tycka om den. No more comments. Se bara på trailern.

Pirates of the Carribean: Verkar bli äckligt dålig, men med skådespelare som Bloom och Depp så kan den gå bra. Men ack så hemskt dålig den verklar bli.

Resterande är likadana som den sistnämnda så jag tänker inte kommentera dem.

Pirates of the Carribean: Verkar bli äckligt dålig, men med skådespelare som Bloom och Depp så kan den gå bra. Men ack så hemskt dålig den verklar bli.

Jag skulle bli mycket förvånad om POTC är så dålig som citatet gör gällande här. Det finns ingen film som Depp är med i, som är dålig. Tvärtom så verkar Depp välja med omsorg. Därför har jag i alla fall så svårt att tro att den blir så dålig som Greenleaf säger. Och om man gillar filmer med starka färger i, så måste den här bli som jag alltid säger. Sagolik... Jag är så barnsligt övertygad om att denna film kommer att vara en guldklimp. Så därför vägrar jag att tro på "äckligt dålig". Jag får hoppas att du har fel...

• Filmstar

Jag vill inte såga en film innan jag har sett den, men den här...

Har du ens sett på trailern?

Men, ok jag kan inte veta att den blir dålig på förväg, men av det jag har sett så verkar den bli mindre bra, om jag ska uttrycka mig lite positivare.

Hmm, bara bra filmer av Johnny Depp?

Då har du inte sett Don Juan DeMarco. Där har du en sämre film av Depp.

Hmm, bara bra filmer av Johnny Depp?

Då har du inte sett Don Juan DeMarco. Där har du en sämre film av Depp.

Jo, i och för sig. Det är just trailern jag utgår ifrån.

Okej, jag har sett Don Juan DeMarco för länge länge sen. Och nu när du säger det så har jag för mig att den inte var något vidare bra. MEN, jag kollade just igenom hans Filmography. Och där var det i alla fall svårt att hitta just dåliga filmer med honom... :up:

• Moderator

Kul omröstning!

Säger T3. Den kommer att föregås av en massiv reklamkampanj som det inte går att blunda för. Alla kommer att gå och se den, så den kommer att dra in mest pengar.

Hulk kommer inte att bli någon stor kommersiell framgång, inte som Spider-Man och X2.. och T3 beroende på att filmen inte blir den actionfilm de flesta tror. Det blir en annan typ av film och jag tror inte att den blir så dum.

POTC kan bli en överraskning. Blir den en framgång är det för att folk pratar om den.

Charlies Angels II och Tombraider-filmen kommer att gå hyfsat, säkert lyckas de spela in de pengar de behöver. Tror egentligen inte på någon av uppföljarna. I så fall ska det vara Tombraider, om de klarar av att skriva ett manus som är intressant. De har ju chansen att skapa lite Indiana Jones-stuk på filmerna, dock fanns egentligen ingentig av det i den första filmen.

Komedier tror jag inte på, det går alltid hyfsat, inte mer (anser jag).

Don Juan DeMarco gillade jag, den var bättre än jag trodde.

*Bugar sig och lämnar scenen åt vänster*

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...