Jump to content

den onda dockan

fylkemordor

Rekommenderade inlägg

Jag vill inte vara bitchig nu, men man behöver inte dra igång en tråd för att fråga om filmer. Det finns redan FILM-trådar, där man kan göra ett inlägg... Ville bara säga det. :whistling:

No hard feelings...

Vaddå'rå? Det finns ju ett flertal trådar där vi diskuterar en speciell film eller serie.

Kan för övrigt säga att jag bara sett Bride of Chucky, och den var som sagt bedrövlig. Helt sjukt att det var en av de få filmerna som hade fem stjärnor på boxman.com!

• Moderator

Du har helt rätt i att ta upp dessa filmer i en egen tråd, fylkemordor. Förstår dock The Matrix invändning, eftersom ditt första inlägg bara är en fråga om när de går på TV. Det gör att tråden känns lite tunn. Om din tanke var att diskutera dessa filmer så bör du lyfta fram detta mer, skriva lite mer egna tankar om filmerna och skådespelarna eller vad det nu är du gillar med dem.

Jag gillar faktskt dessa filmer, åtminståne de första två. Nu har jag inte sett dem på länge, men jag minns att det fanns ett gränsfall att de skulle bli löjliga med tanke på att en docka var mördaren. Ny lyckades de bra med dockan och det fanns några bra jumpscenes då den klarade töntstämpeln i min bok.

Gillar också Brad Douriffs (Omstunga i TTT) röst som Chuckie.

Sen gillade jag faktiskt Bride of Chuckie, den hade några roliga detaljer.

*Spoiler

Roligast är den bok Jennifer Tilly läser ur vid besvärjelsen, "Woodoo for Dummies"!

*End of Spioler

*Bugar sig och lämnar scenen åt vänster*

Du har helt rätt i att ta upp dessa filmer i en egen tråd, fylkemordor. Förstår dock The Matrix invändning, eftersom ditt första inlägg bara är en fråga om när de går på TV. Det gör att tråden känns lite tunn. Om din tanke var att diskutera dessa filmer så bör du lyfta fram detta mer, skriva lite mer egna tankar om filmerna och skådespelarna eller vad det nu är du gillar med dem.

Jag gillar faktskt dessa filmer, åtminståne de första två. Nu har jag inte sett dem på länge, men jag minns att det fanns ett gränsfall att de skulle bli löjliga med tanke på att en docka var mördaren. Ny lyckades de bra med dockan och det fanns några bra jumpscenes då den klarade töntstämpeln i min bok.

Gillar också Brad Douriffs (Omstunga i TTT) röst som Chuckie.

Sen gillade jag faktiskt Bride of Chuckie, den hade några roliga detaljer.

*Spoiler

Roligast är den bok Jennifer Tilly läser ur vid besvärjelsen, "Woodoo for Dummies"!

Har sett lite av en bollywood film där man tagit väldigt mycket inspiration får den onda dockan. Det värsta var att de själv tar det på allvar när det bara är otroligt löjligt, min svenskalärare berättade attt hon höll på att brista i skratt när hon såg den med indier men de blev skrämda. Reklam kom mitt i filmen och reklam syntes hela tiden ner i hörnet. Så aslöjligt var det. Och trots att det inte hade med handlingen att göra kom en ond docka och slog en kvinna med en liten leksakahammare så hon flög skitlångt och ut genom ett fönster

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...