fylkemordor Skriven 11 Juni, 2003 Report Share Skriven 11 Juni, 2003 någon som vet när dessa filmer kommer att visas på tv igen? Älskar ettan, tvåan och trean men "Bride of Chucky" är rent utsagt bedrövlig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 11 Juni, 2003 Report Share Skriven 11 Juni, 2003 Hatar hatar hatar dessa filmer... Jag hade massor av dockor när jag var liten, så passade min syster mig.. gissa vad hon satte på, och gissa vad jag kastade ut.. Förvarna gärna mig typ 1 år innan de filmerna visas så jag kan fly till ett annat land Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
fylkemordor Skriven 11 Juni, 2003 Author Report Share Skriven 11 Juni, 2003 ska bli Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 11 Juni, 2003 Report Share Skriven 11 Juni, 2003 Jag vill inte vara bitchig nu, men man behöver inte dra igång en tråd för att fråga om filmer. Det finns redan FILM-trådar, där man kan göra ett inlägg... Ville bara säga det. No hard feelings... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 11 Juni, 2003 Report Share Skriven 11 Juni, 2003 Jag vill inte vara bitchig nu, men man behöver inte dra igång en tråd för att fråga om filmer. Det finns redan FILM-trådar, där man kan göra ett inlägg... Ville bara säga det. No hard feelings... Så nu har äntligen även du blivit forumfacist. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 11 Juni, 2003 Report Share Skriven 11 Juni, 2003 Så nu har äntligen även du blivit forumfacist. Hur ska jag tolka det där? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 12 Juni, 2003 Report Share Skriven 12 Juni, 2003 Jag vill inte vara bitchig nu, men man behöver inte dra igång en tråd för att fråga om filmer. Det finns redan FILM-trådar, där man kan göra ett inlägg... Ville bara säga det. No hard feelings... Vaddå'rå? Det finns ju ett flertal trådar där vi diskuterar en speciell film eller serie. Kan för övrigt säga att jag bara sett Bride of Chucky, och den var som sagt bedrövlig. Helt sjukt att det var en av de få filmerna som hade fem stjärnor på boxman.com! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 12 Juni, 2003 Moderator Report Share Skriven 12 Juni, 2003 Du har helt rätt i att ta upp dessa filmer i en egen tråd, fylkemordor. Förstår dock The Matrix invändning, eftersom ditt första inlägg bara är en fråga om när de går på TV. Det gör att tråden känns lite tunn. Om din tanke var att diskutera dessa filmer så bör du lyfta fram detta mer, skriva lite mer egna tankar om filmerna och skådespelarna eller vad det nu är du gillar med dem. Jag gillar faktskt dessa filmer, åtminståne de första två. Nu har jag inte sett dem på länge, men jag minns att det fanns ett gränsfall att de skulle bli löjliga med tanke på att en docka var mördaren. Ny lyckades de bra med dockan och det fanns några bra jumpscenes då den klarade töntstämpeln i min bok. Gillar också Brad Douriffs (Omstunga i TTT) röst som Chuckie. Sen gillade jag faktiskt Bride of Chuckie, den hade några roliga detaljer. *Spoiler Roligast är den bok Jennifer Tilly läser ur vid besvärjelsen, "Woodoo for Dummies"! *End of Spioler *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 12 Juni, 2003 Report Share Skriven 12 Juni, 2003 Hatar dessa filmer...usch fy fan va dåliga dem är!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 12 Juni, 2003 Report Share Skriven 12 Juni, 2003 Du har helt rätt i att ta upp dessa filmer i en egen tråd, fylkemordor. Förstår dock The Matrix invändning, eftersom ditt första inlägg bara är en fråga om när de går på TV. Det gör att tråden känns lite tunn. Om din tanke var att diskutera dessa filmer så bör du lyfta fram detta mer, skriva lite mer egna tankar om filmerna och skådespelarna eller vad det nu är du gillar med dem. Jag gillar faktskt dessa filmer, åtminståne de första två. Nu har jag inte sett dem på länge, men jag minns att det fanns ett gränsfall att de skulle bli löjliga med tanke på att en docka var mördaren. Ny lyckades de bra med dockan och det fanns några bra jumpscenes då den klarade töntstämpeln i min bok. Gillar också Brad Douriffs (Omstunga i TTT) röst som Chuckie. Sen gillade jag faktiskt Bride of Chuckie, den hade några roliga detaljer. *Spoiler Roligast är den bok Jennifer Tilly läser ur vid besvärjelsen, "Woodoo for Dummies"! Har sett lite av en bollywood film där man tagit väldigt mycket inspiration får den onda dockan. Det värsta var att de själv tar det på allvar när det bara är otroligt löjligt, min svenskalärare berättade attt hon höll på att brista i skratt när hon såg den med indier men de blev skrämda. Reklam kom mitt i filmen och reklam syntes hela tiden ner i hörnet. Så aslöjligt var det. Och trots att det inte hade med handlingen att göra kom en ond docka och slog en kvinna med en liten leksakahammare så hon flög skitlångt och ut genom ett fönster Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.