North Skriven 19 Augusti, 2003 Report Share Skriven 19 Augusti, 2003 Hejsan, Hejsan! Har hållt på med många sporter jag, men inget som jag tycker är kul. Basket håller jag på med nu, och det är nog det roligaste hittills! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 19 Augusti, 2003 Report Share Skriven 19 Augusti, 2003 Har spelat fotboll, innebandy, tennis, vattenpolo och lite av allt mögligt. Tycker det är kul att se på alla dealternativ du radade upp... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 19 Augusti, 2003 Filmstar Report Share Skriven 19 Augusti, 2003 Tennis och badminton. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 19 Augusti, 2003 Filmstar Report Share Skriven 19 Augusti, 2003 Spelar tennis för det mesta. Men annars händer det någon gång att jag spelar fotboll på skoj eller lite pingis. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 20 Augusti, 2003 Report Share Skriven 20 Augusti, 2003 Wow, jag är den enda som inte sportar alls!!!! Men jag har faktiskt hållt på med löpning, simning och basket... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 20 Augusti, 2003 Report Share Skriven 20 Augusti, 2003 (ändrad) Nu glömde du ju det roligaste! Tennis! På tal om det, det var längesen jag såg Greenleaf på klubben... Ändrad 20 Augusti, 2003 av whatever Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitchie Skriven 20 Augusti, 2003 Report Share Skriven 20 Augusti, 2003 (ändrad) Tennis, helt klart, som är den enda sporten som jag tränar. Liknande sporter som pingis, badminton och squash kan också vara kul att spela, även om jag inte gör det alltför ofta. Ändrad 20 Augusti, 2003 av mitchie Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 20 Augusti, 2003 Filmstar Report Share Skriven 20 Augusti, 2003 Nu glömde du ju det roligaste! Tennis! På tal om det, det var längesen jag såg Greenleaf på klubben... Tennis verkar vara populärt på forumet. Vad sägs om en dubbel? Whatever: Jag var faktist på klubben igår och spelade med Viktor. Känns lite konstigt att inte ha hållt ett racket på ca två månader. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
horizonflower Skriven 20 Augusti, 2003 Report Share Skriven 20 Augusti, 2003 Jag brukar tvinga mig ut på jogging rundor ute i skogarna men nu har jag snubblat över en förkylning så jag har inte sprungit på evigheter. Det är bra att vara förkyld ibland så behöver man inte känna sig lat när man inte sportar hela dagarna. Siktar hur som helst på halvmaraton nästa sommar men vi får se hur det blir med den saken. Badminton spelar jag också ibland och så håller jag på med truppgymnastik. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 20 Augusti, 2003 Report Share Skriven 20 Augusti, 2003 Jag brukar tvinga mig ut på jogging rundor ute i skogarna men nu har jag snubblat över en förkylning så jag har inte sprungit på evigheter. Det är bra att vara förkyld ibland så behöver man inte känna sig lat när man inte sportar hela dagarna. Siktar hur som helst på halvmaraton nästa sommar men vi får se hur det blir med den saken. Badminton spelar jag också ibland och så håller jag på med truppgymnastik. Hmm..var då, sprang halvmara på 2,1 mil på göteborgsvarvet och det var en kul folkfest som jag ska göra om. Ska börja springa igen om någon vecka och börja träna inför nästa år, ska bli kul,det är jobbigt när man springer men när man kommer hem är det´underbart, hehe Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
horizonflower Skriven 20 Augusti, 2003 Report Share Skriven 20 Augusti, 2003 Jag brukar tvinga mig ut på jogging rundor ute i skogarna men nu har jag snubblat över en förkylning så jag har inte sprungit på evigheter. Det är bra att vara förkyld ibland så behöver man inte känna sig lat när man inte sportar hela dagarna. Siktar hur som helst på halvmaraton nästa sommar men vi får se hur det blir med den saken. Badminton spelar jag också ibland och så håller jag på med truppgymnastik. Hmm..var då, sprang halvmara på 2,1 mil på göteborgsvarvet och det var en kul folkfest som jag ska göra om. Ska börja springa igen om någon vecka och börja träna inför nästa år, ska bli kul,det är jobbigt när man springer men när man kommer hem är det´underbart, hehe I Åbo skulle jag väl tro. Det är nästan en tradition i vår familj att springa mara/halvmara där. Jo det är underbart då man kommer hem efter att ha kutat runt i nån timme, man är helt utpumpad men ändå uppfriskad och pigg på nåt sätt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 20 Augusti, 2003 Filmstar Report Share Skriven 20 Augusti, 2003 Jo det är underbart då man kommer hem efter att ha kutat runt i nån timme, man är helt utpumpad men ändå uppfriskad och pigg på nåt sätt. Håller med. Jag brukar försöka springa/jogga också. Typ två gånger i veckan kan det bli. Annars är det som sagt tennis som är min gren. Och badminton på vintern också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 20 Augusti, 2003 Report Share Skriven 20 Augusti, 2003 Wow, jag är den enda som inte sportar alls!!!! Men jag har faktiskt hållt på med löpning, simning och basket... Tycker tennis är otroligt kul. fast det är lika svårt som kul... Bollen flyger frbannat snabbt och det krävs mer än man tror för att få den över nät. Jag brukar tvinga mig ut på jogging rundor ute i skogarna men nu har jag snubblat över en förkylning så jag har inte sprungit på evigheter. Det är bra att vara förkyld ibland så behöver man inte känna sig lat när man inte sportar hela dagarna. P Det här är jag, farsan och de flesta jag känner i ett nötskal... Springa är tråkigt men känslan efter är skön. Tycker det är rätt kul, först när man sitter på pendeln hem i man i högform och ska ut på spåret på en gång. Sedan, när man har sjunkit ner i sofan hemma och slagit på tv:n så vet man att det blir bättre om man springer nästa dag. suck! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psylocke Skriven 20 Augusti, 2003 Report Share Skriven 20 Augusti, 2003 Gillar att kolla på ishockey (*host* Färjestad *host*) Men jag utövar ingen sport, har hört att det kan vara jobbigt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 21 Augusti, 2003 Report Share Skriven 21 Augusti, 2003 men uss, vad alla spelar tennis, det är väl inget kul? eller jo, uppenbarligen. själv pysslar jag med aerobics och step-up, där får jag mina kickar. dessutom är det grymt kul även under passet, inte bara skönt efteråt. jogga är nog nyttigt, men fyy så tråkigt. har ridit en massa år, men inte längre. och spelat badminton, för vääldigt länge sen. innebandy är kul, men det blir sällan. fotboll och friidrott är kul att kolla på, och handboll när det råkar vara nåt större mästerskap. golf är verkligen hemskt segt att se på. och trav. och alla former av lopp där de ska köra så där livsfarligt fort med vad det nu kan vara för bilar. varför är det alltid antingen trav eller bilar på tv när man har tråkigt? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.