movieluke Skriven 21 November, 2003 Report Share Skriven 21 November, 2003 Jag vet inte om det är någon annan som skrivit detta men jag har fått uppgifter om att biobiljetterna till ROTK sak kosta 150kr på SF. Ville bara dela med mig av informationen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ribbskott Skriven 21 November, 2003 Report Share Skriven 21 November, 2003 Jag vet inte om det är någon annan som skrivit detta men jag har fått uppgifter om att biobiljetterna till ROTK sak kosta 150kr på SF.Ville bara dela med mig av informationen. Men jösses! De välter ju redan in pengar! Förmodligen en förlustaffär för SF isåfall. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Skriven 21 November, 2003 Report Share Skriven 21 November, 2003 150 spänn !!! vad i ....... ??!! Tur att man inte ska gå på en sf biograf. Cinema 3 i Ystad e det som gäller Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
XeeD Skriven 22 November, 2003 Report Share Skriven 22 November, 2003 det kan dem fan inte göra....... dem mossar ju pengarna ur oss.. för jävligt... // Äkta Ringen Fan!! Moriné Alantié!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 22 November, 2003 Report Share Skriven 22 November, 2003 Jag vet inte om det är någon annan som skrivit detta men jag har fått uppgifter om att biobiljetterna till ROTK sak kosta 150kr på SF.Ville bara dela med mig av informationen. Vad har du för en källa till det?? Det har varit så mycket skitsnack att det är svårt att tro på något om det inte är officielt bekräftat. Det du säger samt att priserna har stigit varje år är väl vad som talar för din uppgift... Det finns dock mycket som talar mot! Bio kan inte kosta 150 kr för ett besök. Man kan ju köpa en film för samma pris!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
movieluke Skriven 22 November, 2003 Report Share Skriven 22 November, 2003 De har skrivit det på din medlemssida, att ordinariepriset är 150 kr/biljett. Jag tycker rent ut sagt att det är för jäv**** Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 22 November, 2003 Report Share Skriven 22 November, 2003 De har skrivit det på din medlemssida, att ordinariepriset är 150 kr/biljett. Jag tycker rent ut sagt att det är för jäv**** min medlemssida???!?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
movieluke Skriven 23 November, 2003 Report Share Skriven 23 November, 2003 (ändrad) De har skrivit det på din medlemssida, att ordinariepriset är 150 kr/biljett. Jag tycker rent ut sagt att det är för jäv**** min medlemssida???!?? PÅ min Medlemssida på SF-bio... Ändrad 23 November, 2003 av movieluke Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melvin Skriven 23 November, 2003 Report Share Skriven 23 November, 2003 Om man beställer biljetter via internet eller telefon de första dagarna när biljetter blir tillgängliga, hur tidigt kan man då få se filmen? Tar biljetterna för de första dagarna slut på några timmar, eller hur är det, ni som sett de båda andra filmerna tidigt? Jag bor själv i Göteborg. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
lillefar Skriven 23 November, 2003 Report Share Skriven 23 November, 2003 Om jag inte minns fel så kostade biljetterna 150 kr till premiärvisningen även förra året, redan dan efter kostar de 110 kr (dyrt det med). Ni måste tänka på att det är betydligt dyrare att visa en film kl 12 på natten än kl 12 på dagen. För att svara på Melvins fråga så beror det helt på vilken stad man bor i. Är man lycklig nog att inte bo i de tre storstäderna så brukar det gå att få biljetter redan till premiärdagen. I Umeå t.ex. så har dety inte varit några problem tidigare år. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valandil Skriven 23 November, 2003 Report Share Skriven 23 November, 2003 Inte bara i "De tre städerna". I sundsvall där jag bor gick det typ 650 biljetter på 1 timme. Biljetter till de första dagarna gick slut under loppet av några timmar. Så lata datanackar får vackert vänta till senare. Så är det bara! (jag ber om ursäkt i fall att nån känner sig träffad) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wallross Skriven 29 November, 2003 Report Share Skriven 29 November, 2003 ni som köper era biljetter i STHLM var ska ni köa?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
slappa Skriven 1 December, 2003 Report Share Skriven 1 December, 2003 Skulle vi kunna få lite rapporter från lite olika köer? Vore inte fel med lite foton till exempel Själv ska jag köa i Jönköping i helgen, tror inte det är någon här än Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wallross Skriven 3 December, 2003 Report Share Skriven 3 December, 2003 Fick just reda på att det är fyra biljetter per person som gäller....man första reaktion till det är : Då slipper man alla pund som går å köper 20 st och säljer dem dyrt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 3 December, 2003 Report Share Skriven 3 December, 2003 Här i malmö finns det ingen kö. Vet inte varför. Det fanns folk som köade innan, men antingen gav de upp när de fick reda på att biljetterna inte släpptes förränns dec 8 eller så blev de bortkörda av polisen. Troligen det sistnämnda. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.