SIR Jonte Skriven 4 December, 2003 Report Share Skriven 4 December, 2003 Ni har säkert redan noterat att filmen fick 15 års gräns i Finland....Men ville ändå skriva det Kanske det blir så även i Sverige? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
movieluke Skriven 4 December, 2003 Report Share Skriven 4 December, 2003 PÅ ett ställe på Sfs hemsida står det 11 års gräns och på ett annat ställe att censurgränsen ännu inte är satt så jag vet inte riktigt vilket som stämmer. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 4 December, 2003 Report Share Skriven 4 December, 2003 jag vet inte om någon redan nämnt detta i tråden, och orksr inte kolla efter men iaf: My Webpage verkar vara skoj för de som kan! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
TPCJ Skriven 5 December, 2003 Report Share Skriven 5 December, 2003 Jag skulle inte villa betala det priset får att gå på en film som kommer i att vissa i flera månader....... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonewald Skriven 8 December, 2003 Report Share Skriven 8 December, 2003 Vilken åldersgräns blev det på filmen? Jag har letat överallt utan att lyckas hitta något svar. Nu när biljetterna är släppta måste de väl ändå veta om det är 11 eller 15 års gräns Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerudo Skriven 8 December, 2003 Report Share Skriven 8 December, 2003 Det står 11 år på mina biljetter i alla fall. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
movieluke Skriven 8 December, 2003 Report Share Skriven 8 December, 2003 11 år står det på mina med så det är nog det Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 8 December, 2003 Report Share Skriven 8 December, 2003 Det är 11 år, bestämdes förra torsdagen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonewald Skriven 8 December, 2003 Report Share Skriven 8 December, 2003 Om det bestämdes förra torsdagen tycker jag det är dåligt av SF att inte uppdatera sin hemsida. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 13 December, 2003 Report Share Skriven 13 December, 2003 Det är väll 11 år, med vuxen. Jag har för mig att de sa det i kassan. ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 13 December, 2003 Filmstar Report Share Skriven 13 December, 2003 Som Zoodiack sa, så är det 11 år, vilket innebär att en 7-åring med vuxen också får se filmen (vad det nu ska vara bra för?). Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eressie Skriven 14 December, 2003 Report Share Skriven 14 December, 2003 Det finns gott om biljetter kvar till premiären i Stockholm. Och det är väl inte så konstigt med tanke på de kostar 150 kr!!!! Va fan?! Om jag och min son skall gå så kostar det 300 kr! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 14 December, 2003 Report Share Skriven 14 December, 2003 Det finns gott om biljetter kvar till premiären i Stockholm. Och det är väl inte så konstigt med tanke på de kostar 150 kr!!!! Va fan?! Om jag och min son skall gå så kostar det 300 kr! Om du går dagen efter så kostar det bara 110 kr styck.. då "spar" du 80 kr. men om du struntar i att gå.. spar du 220/300 kr. Smart va. ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 14 December, 2003 Report Share Skriven 14 December, 2003 Det finns gott om biljetter kvar till premiären i Stockholm. Och det är väl inte så konstigt med tanke på de kostar 150 kr!!!! Va fan?! Om jag och min son skall gå så kostar det 300 kr! Om du går dagen efter så kostar det bara 110 kr styck.. då "spar" du 80 kr. men om du struntar i att gå.. spar du 220/300 kr. Smart va. ArA Om man blir uteliggare och bara åt matprover i affärer så hade man blivit jätterik. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valandil Skriven 19 December, 2003 Report Share Skriven 19 December, 2003 Du Peo, kanske dags att stänga den här tråden nu när premiären har varit och allt? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.