North Skriven 7 December, 2003 Author Report Share Skriven 7 December, 2003 Vem har röstat på "Kan inte prata"? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 8 December, 2003 Moderator Report Share Skriven 8 December, 2003 Jag skulle säga att det var jag om jag kunde! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 8 December, 2003 Author Report Share Skriven 8 December, 2003 Jag skulle säga att det var jag om jag kunde! Kan du inte prata, eller skojar du???!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 8 December, 2003 Report Share Skriven 8 December, 2003 Jag skulle säga att det var jag om jag kunde! Kan du inte prata, eller skojar du???!!! En gift man över 30 med en liten pojke kan förhoppningsvis prata. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 8 December, 2003 Report Share Skriven 8 December, 2003 Jag skulle säga att det var jag om jag kunde! Kan du inte prata, eller skojar du???!!! En gift man över 30 med en liten pojke kan förhoppningsvis prata. Nej, jag och Achtung har levererat "straffet" vi snackade om...MUHHAHAHA Manetheren hur känns det nu när WE GOT THE UPPER HAND Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jollparr Skriven 30 December, 2003 Report Share Skriven 30 December, 2003 Jag har läst Latin. Nota Bene, he he Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 30 December, 2003 Report Share Skriven 30 December, 2003 Jag har läst Latin.Nota Bene, he he Joel är det du!!! Haha här har vi ännu en skogsmulle från mina Trakter!! Han bor typ en mil från mig, YATTA! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 30 December, 2003 Report Share Skriven 30 December, 2003 Ni gör det ju så svårt!!! Tala och tala?! Det är skillnad på att tala och tala. Jag kan tala tyska säger vi (gått 5 år nu men inget jag kan ) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovvan Skriven 31 December, 2003 Report Share Skriven 31 December, 2003 Jag kan prata: Svenska Engelska och lite Tyska Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
horizonflower Skriven 31 December, 2003 Report Share Skriven 31 December, 2003 Svenska, finska, engelska och så kan jag säga "jag har ett rött kylskåp" på franska. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psylocke Skriven 31 December, 2003 Report Share Skriven 31 December, 2003 och så kan jag säga "jag har ett rött kylskåp" på franska. Låt höra! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 31 December, 2003 Report Share Skriven 31 December, 2003 Franska e jag Bäst på . - " VOLLEY-VO KOUSHE AVECK MIOJ SE SOOAAAR " ? ? ? Annars snackar jag bara Taco ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
horizonflower Skriven 31 December, 2003 Report Share Skriven 31 December, 2003 och så kan jag säga "jag har ett rött kylskåp" på franska. Låt höra! J`ai un frigo rouge! (hoppas det blev rätt nu, annars får jag skämmas) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 1 Januari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 1 Januari, 2004 (ändrad) J`ai un frigo rouge! (hoppas det blev rätt nu, annars får jag skämmas) Det borde stämma Kan också lite franska faktist. Je m'appelle Greenleaf et je suis un Ett coolt språk som jag vill lära mig är alviska! Det finns lektioner och en mängd ordlistor på internet om man vill lära sig det språket. Det våre något eller hur Zoodiack? Ändrad 1 Januari, 2004 av Greenleaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
horizonflower Skriven 1 Januari, 2004 Report Share Skriven 1 Januari, 2004 J`ai un frigo rouge! (hoppas det blev rätt nu, annars får jag skämmas) Det borde stämma Kan också lite franska faktist. La cobaye est cassee = marsvinet är sönder, sen kan jag inte så mycket mer. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.