Night rider Skriven 18 Januari, 2005 Report Share Skriven 18 Januari, 2005 Japp, det är Travolta i Broken arrow. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 23 Januari, 2005 Report Share Skriven 23 Januari, 2005 Jag försöker lägga upp ett nytt ljud. 0.wav Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 23 Januari, 2005 Report Share Skriven 23 Januari, 2005 I huvudet på John Malkovich Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 23 Januari, 2005 Report Share Skriven 23 Januari, 2005 Yeah. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 23 Januari, 2005 Report Share Skriven 23 Januari, 2005 ok..jag vill varna för mycket starkt språk.. dubbidubb.wav Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MessThis Skriven 23 Januari, 2005 Report Share Skriven 23 Januari, 2005 the rock? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 26 Januari, 2005 Report Share Skriven 26 Januari, 2005 jupp Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 30 Januari, 2005 Report Share Skriven 30 Januari, 2005 Okej, vad är det här då? Lätt, men bara för att få tråden rullande igen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 30 Januari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 30 Januari, 2005 Jules i Pulp Fiction såklart! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 30 Januari, 2005 Report Share Skriven 30 Januari, 2005 Jules i Pulp Fiction såklart! Jag behöver väl inte ens säga att det är rätt, antar jag! =) Upp med en ny, Greenleaf!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 30 Januari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 30 Januari, 2005 Vet inte riktigt hur man gör det här, så nån annan får lägga upp en ny. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 30 Januari, 2005 Report Share Skriven 30 Januari, 2005 jopp insane.wav Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 30 Januari, 2005 Report Share Skriven 30 Januari, 2005 Jag kan inte höra ljud som är i Wav-format. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freejack Skriven 30 Januari, 2005 Report Share Skriven 30 Januari, 2005 Jag tar mig friheten att lägga upp klippet i mp3-format så att även OTG har möjlighet att lyssna på det. insane.mp3 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 31 Januari, 2005 Report Share Skriven 31 Januari, 2005 en ledtråd...det är Danny de Vito som säger det Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.