Freejack Skriven 31 Januari, 2005 Report Share Skriven 31 Januari, 2005 Jag tycker mig höra indisk (?) musik i bakgrunden. Har ingen aning om från vilken film klippet är, men jag gissar på Get shorty. Förmodligen tokfel. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 1 Februari, 2005 Report Share Skriven 1 Februari, 2005 yepp..tokfel... en annan ledtråd.. ett ord i Freejacks signatur är med i filmens titel Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 1 Februari, 2005 Report Share Skriven 1 Februari, 2005 Man on the moon med Jim Carrey och Danny DeVito kan det vara... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 2 Februari, 2005 Report Share Skriven 2 Februari, 2005 javisst Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 28 Februari, 2005 Report Share Skriven 28 Februari, 2005 Ojdå. Märkte nu att det var min tur här... Skall leta upp ett ljud när jag kommer hem från skolan... Kan inte spela ljudfiler här nämligen... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 3 Augusti, 2005 Report Share Skriven 3 Augusti, 2005 testar att köra igång denna igen.. balls.wav Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Night rider Skriven 3 Augusti, 2005 Report Share Skriven 3 Augusti, 2005 Haha, tänker på Scary movie när jag hör det där. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 3 Augusti, 2005 Report Share Skriven 3 Augusti, 2005 inte riktigt rätt...denna komedin är mycket bättre än scary movie Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
vr00mfondel Skriven 5 Augusti, 2005 Report Share Skriven 5 Augusti, 2005 Det är från Ace Ventura: When Nature Calls Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 6 Augusti, 2005 Report Share Skriven 6 Augusti, 2005 självklart! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
vr00mfondel Skriven 7 Augusti, 2005 Report Share Skriven 7 Augusti, 2005 Då är det väl min tur nu då... Denna bör vara ganska enkel.. Kunde inte bifoga filen, så den ligger här: http://hem.passagen.se/vr00mfondel/read.wav Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 9 Augusti, 2005 Report Share Skriven 9 Augusti, 2005 Låter som Mel Brooks...chansar på Men in Tights Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
vr00mfondel Skriven 9 Augusti, 2005 Report Share Skriven 9 Augusti, 2005 Låter som Mel Brooks...chansar på Men in Tights Du är nära, men det är inte helt rätt.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 9 Augusti, 2005 Report Share Skriven 9 Augusti, 2005 hahahaha.. det är ju från spaceballs.. men jag kan inte lägga upp ett nytt ljud.. får man inte svara då?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
vr00mfondel Skriven 9 Augusti, 2005 Report Share Skriven 9 Augusti, 2005 hahahaha.. det är ju från spaceballs.. men jag kan inte lägga upp ett nytt ljud.. får man inte svara då?? Spaceballs är helt korrekt Någon annan lägger säkert gärna upp ett ljud.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.