Plox Skriven 20 April, 2007 Report Share Skriven 20 April, 2007 Hehe nja inte den heller, nu är det bara en kvar. Almodóvars mest hyllade film?! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 20 April, 2007 Report Share Skriven 20 April, 2007 Allt om min mamma Fast jag har ingen aning om Penelope e med i den Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 21 April, 2007 Report Share Skriven 21 April, 2007 JA rätt Ingo! Jo Cruz är med i den också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 21 April, 2007 Report Share Skriven 21 April, 2007 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 21 April, 2007 Report Share Skriven 21 April, 2007 Den engelska patienten? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 22 April, 2007 Report Share Skriven 22 April, 2007 Den engelska patienten? Yepp. Detta är ju den lätta tråden så jag tyckte det var dags för en lätt bild Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 22 April, 2007 Report Share Skriven 22 April, 2007 Så sant då trots att det var lite svårt att just urskilja Ralph Fiennes i skuggorna men knäckte den då jag såg vad-hon-nu-heter... hehe. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 24 April, 2007 Report Share Skriven 24 April, 2007 Rätt svar skulle vara Roger Moore som dubbelnollan i Mannen med den gyllene pistolen som är en av mina absoluta Bond-favoriter. Fritt fram för nästa nu! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 24 April, 2007 Report Share Skriven 24 April, 2007 Rätt svar skulle vara Roger Moore som dubbelnollan i Mannen med den gyllene pistolen som är en av mina absoluta Bond-favoriter. Fritt fram för nästa nu! Aj då tänkte svara ikväll om ingen annat gjort det. (Får ju ejenklien inte leka i den här tråden) Bilden är ju i samband med det klassiska brohoppet. Edit: Mina favvo är Ur dödlig synvinkel men Mannen... ligger inte långt efter. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 23 Maj, 2007 Report Share Skriven 23 Maj, 2007 Okej, här kommer en ny att sätta tänderna i; Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoopy Skriven 23 Maj, 2007 Report Share Skriven 23 Maj, 2007 Vanilla Sky? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 23 Maj, 2007 Report Share Skriven 23 Maj, 2007 Jag säger bara Cameron Grrrrrrrr Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 24 Maj, 2007 Report Share Skriven 24 Maj, 2007 Vanilla Sky är helt grrrriktigt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoopy Skriven 24 Maj, 2007 Report Share Skriven 24 Maj, 2007 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 24 Maj, 2007 Report Share Skriven 24 Maj, 2007 haha det där liknar Vin Diesel med tupé så det kan bara vara Find Me Guilty? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.