Ingoman Skriven 13 Oktober, 2007 Report Share Skriven 13 Oktober, 2007 Vill inte ge svaret så jag lägger in en bild som borde göra det enklare Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 15 Oktober, 2007 Report Share Skriven 15 Oktober, 2007 Krigets regler? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 16 Oktober, 2007 Report Share Skriven 16 Oktober, 2007 Krigets regler? Nope har ingen tagit det ikväll får jag väl ge svaret. men tycker inte den ska vara så svår nu. Man borde ju känna igen snubben i bakgrunden Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 16 Oktober, 2007 Moderator Report Share Skriven 16 Oktober, 2007 Jo, det är ju Tommy Lee Jones, men det hjälper inte mig riktigt. Av nån anledning far titeln Generalens Dotter genom huvudet på mig, men jag vet inte om han var med i den. Vet inte ens om det finns en film som heter så... EDIT: Haha, var tvungen att tjuvkika på IMDB jag verkar vara rejält ute och cykla. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 16 Oktober, 2007 Report Share Skriven 16 Oktober, 2007 Jo, det är ju Tommy Lee Jones, men det hjälper inte mig riktigt. Av nån anledning far titeln Generalens Dotter genom huvudet på mig, men jag vet inte om han var med i den. Vet inte ens om det finns en film som heter så... EDIT: Haha, var tvungen att tjuvkika på IMDB jag verkar vara rejält ute och cykla. hehe Ja lite då. Men jag blir nästan lite oroad om ingen känner igen denna. Men jag tippar väl på att det beror på att det är den "lätta" tråden och de mer ihärdiga filmfantasterna inte tar sig besvär att kika här. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 16 Oktober, 2007 Report Share Skriven 16 Oktober, 2007 Jodå, jag har suttit och stirrat på bilden nu i två dagar utan att komma på vilken det är. Har faktiskt inte en blekaste. Kan du inte ge en ledtråd Ingo? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 16 Oktober, 2007 Report Share Skriven 16 Oktober, 2007 Drar en chansning på Space Cowboys?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 17 Oktober, 2007 Report Share Skriven 17 Oktober, 2007 Är det inte Heaven & Earth, den sista i Oliver Stones Vietnamtrilogi? och allt tjöt om att man inte får vara här... är vi så godtyckliga att vi verkligen tror att det finns nya forumbesökare? Det är ju bara gamla rävar kvar <_> Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 17 Oktober, 2007 Report Share Skriven 17 Oktober, 2007 Är det inte Heaven & Earth, den sista i Oliver Stones Vietnamtrilogi? och allt tjöt om att man inte får vara här... är vi så godtyckliga att vi verkligen tror att det finns nya forumbesökare? Det är ju bara gamla rävar kvar <_> Jaaaaaa. Minns att du väl hade samma film en gång i den andra tråden. Kylskåpsbilden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladybug Skriven 17 Oktober, 2007 Report Share Skriven 17 Oktober, 2007 ... är vi så godtyckliga Godtycklig = Slumpmässig Godtrogen = Naiv Jag inbillar mig att det var godtrogen du menade åklektion> Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 19 Oktober, 2007 Report Share Skriven 19 Oktober, 2007 ... är vi så godtyckliga Godtycklig = Slumpmässig Godtrogen = Naiv Jag inbillar mig att det var godtrogen du menade åklektion> Tjööööta Tänk vad man skulle kunna anmärka på ord och stavfel i forumet... ojojoj NÄSTA: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 19 Oktober, 2007 Report Share Skriven 19 Oktober, 2007 Det där är väl Den tunna röda linjen? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 20 Oktober, 2007 Report Share Skriven 20 Oktober, 2007 Det där är väl Den tunna röda linjen? Stämmer... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 21 Oktober, 2007 Report Share Skriven 21 Oktober, 2007 Härligt, här kommer en bild från en av mina favoritfilmer; Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 21 Oktober, 2007 Report Share Skriven 21 Oktober, 2007 Requiem for a Dream? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.