Peo Skriven 26 November, 2004 Report Share Skriven 26 November, 2004 På begäran startar jag en enklare variant av vårt populära Ett litet bildspel. Nivån ska alltså vara något lättare än i den gamla tråden. Vi fortsätter givetvis i båda trådarna, men om ni känner att det blir på tok för enkelt i denna tråd, så håll er till den gamla. Regler 1. En definition av vad som är "lättare" kanske vi får utarbeta efterhand, men grundidén är att filmen ska vara allmänt känd åtminstone. 2. Ni som har fler än 50 inlägg i Ett litet bildspelstråden är portade från denna tråd. Samma regler i övrigt gäller. Bifoga bilden från din egen dator så att vi inte ser vad filen har för filnamn. Om ingen svarat rätt på din bild efter 12 timmar kan man lägga upp ett nytt foto från samma film. Har ingen svarat rätt efter 24 timmar så får någon annan lägga upp en ny bild. Den som svarar rätt lägger upp en ny bild, men man inväntar först bekräftelse på att man svarat rätt från den som lagt upp fotot. Lägger den som svarat rätt inte upp en ny bild inom 24 timmar kan vem som helst lägga upp en ny bild. Jag börjar med ett foto från en ganska känd film: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zephiennia Skriven 26 November, 2004 Report Share Skriven 26 November, 2004 YES! Tack Peo! Äntligen min nivå! Almost famous! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 26 November, 2004 Author Report Share Skriven 26 November, 2004 Helt rätt, då får du fortsätta med en bild. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zephiennia Skriven 26 November, 2004 Report Share Skriven 26 November, 2004 (ändrad) Testing, testing.... Det funkade, alltså varsågoda! Ändrad 26 November, 2004 av Zephiennia Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 26 November, 2004 Filmstar Report Share Skriven 26 November, 2004 Vad är Notting hill? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 26 November, 2004 Filmstar Report Share Skriven 26 November, 2004 Greenleaf: Borde inte du vara portad från denna tråd ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zephiennia Skriven 26 November, 2004 Report Share Skriven 26 November, 2004 Greenleaf: Borde inte du vara portad från denna tråd ? Instämmer, det borde han ju! Är inte den här tråden till för mig och andra idioter som inte fixar med den där andra skitsvåra? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 26 November, 2004 Report Share Skriven 26 November, 2004 Peo, jag ser att du snart är portad. Nej, men allvarligt talat så är det nog en ganska bra regel. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 26 November, 2004 Filmstar Report Share Skriven 26 November, 2004 Greenleaf: Borde inte du vara portad från denna tråd ? Äh, jag det är inte ofta som jag kan bilderna i den vanliga tråden, så jag borde få hänga här också. Jag antar att min gissning var rätt så jag kör på en ny: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 26 November, 2004 Filmstar Report Share Skriven 26 November, 2004 (ändrad) Oj satan, nu läste jag Peos andra regel om att man inte får ha över 50 inlägg i den vanliga tråden och jag råkade visst ha 144. Då portar jag mig själv. Vem som helst får ta över. Ändrad 26 November, 2004 av Greenleaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
charlotten Skriven 26 November, 2004 Report Share Skriven 26 November, 2004 High Fidelity Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 26 November, 2004 Filmstar Report Share Skriven 26 November, 2004 High Fidelity Stämmer Charlotten, tuta och kör. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
charlotten Skriven 26 November, 2004 Report Share Skriven 26 November, 2004 Oki, gissa nu då Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
davvie Skriven 26 November, 2004 Report Share Skriven 26 November, 2004 Mystic River, har inte sett den men misstänker att bilden är från den filmen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
charlotten Skriven 27 November, 2004 Report Share Skriven 27 November, 2004 Mystic River, har inte sett den men misstänker att bilden är från den filmen. Japp, det stämmer. Din tur! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.