Off The Ground Skriven 15 Oktober, 2005 Report Share Skriven 15 Oktober, 2005 Du har helt rätt, förlåt. Måndag 23.50 ska det vara. Aha, tack så mycket. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Najk Skriven 7 November, 2005 Report Share Skriven 7 November, 2005 (ändrad) oooh, såg nu va ja skulle se. Ändrad 7 November, 2005 av Najk Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 9 November, 2005 Report Share Skriven 9 November, 2005 jaha inget LOST idag för att den där J*a Lena PH Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 9 November, 2005 Report Share Skriven 9 November, 2005 Är det inte för att TV4 tar samma treveckorsuppehåll som man har haft i USA? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 9 November, 2005 Report Share Skriven 9 November, 2005 Är det inte för att TV4 tar samma treveckorsuppehåll som man har haft i USA? tyckte dom sa att det kommer ett nytt avsnitt nästa vecka dock.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 9 November, 2005 Report Share Skriven 9 November, 2005 Är det inte för att TV4 tar samma treveckorsuppehåll som man har haft i USA? tyckte dom sa att det kommer ett nytt avsnitt nästa vecka dock.. Ja det stämmer. Det är ännu inget ritkigt uppehåll, nästa avsnitt får vi se nästa vecka. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Besserwisser Skriven 11 November, 2005 Report Share Skriven 11 November, 2005 Någon som såg avsnitt 6 igår? Fan jag vill så gärna kommentera avsnittet men man vill ju inte förstöra för dom som följer det på tv. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 11 November, 2005 Filmstar Report Share Skriven 11 November, 2005 Någon som såg avsnitt 6 igår? Fan jag vill så gärna kommentera avsnittet men man vill ju inte förstöra för dom som följer det på tv. Du kan skriva om det avsnittet i LOST-tråden i Spoileravdelningen som du hittar här, bara du varnar att det är avsnitt 6 som du ska skriva spoilers om. Jag såg avsnittet inatt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 24 Januari, 2006 Report Share Skriven 24 Januari, 2006 För er som inte vet, Lost börjar klockan 21:00 imorgon... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 24 Januari, 2006 Report Share Skriven 24 Januari, 2006 För er som inte vet, Lost börjar klockan 21:00 imorgon... hur kan man undgå den informationen?! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 25 Januari, 2006 Report Share Skriven 25 Januari, 2006 Finns säkert dom som missat Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joacim Skriven 25 Januari, 2006 Report Share Skriven 25 Januari, 2006 lost är fantastiskt bra. hela första säsongen laddade jag hem och såg på 3 dagar. jag var helt fastklistrad och det har jag aldrig blivit på samma sätt av någon annan serie. till viss del beror det nog på miljöerna som fascinerar mig oerhört. locke är lungt coolast. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 11 April, 2006 Report Share Skriven 11 April, 2006 Läste i Aftonbladet att TV4 sopar planerna på att göra uppehåll för sommaren och sänder avsnitt 19-23 3 onsdagar efter varann i stället i och med den 3:e maj. Skönt att det inte blir som med Prison Break med andra ord, även om man kan förstå att det blev så p.g.a. uppehåll i USA... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Besserwisser Skriven 30 April, 2006 Report Share Skriven 30 April, 2006 Jävligt kul att det kommer en säsong 3 också?!?! Jag vet inte med 100% eftersom jag bara hört av en bekant. Men det skulle vara förjävligt! Dom har redan nu svårt att få allt sammanhängande utan att det spårar ur, men vad ska hända i säsong 3? Tycker dom drar ut på det för mycket, jävligt trist! Självklart handlar allt om pengar men det gör inte mig mindre besviken eller mer tollerant för det. Eller har jag fel? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maggoth Skriven 20 Maj, 2006 Report Share Skriven 20 Maj, 2006 Dem har börjat tappat bort mycket som var häftigt i första säsongen, monstret och mystiken tex, många karaktärer har blivit mycket tråkigare, har nästan börjat gilla Sawyer mest på senare tid. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.