Jump to content

Lost

robban

Rekommenderade inlägg

• 4 weeks later...
  • Svar 173
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Filmstar
Någon som såg avsnitt 6 igår? Fan jag vill så gärna kommentera avsnittet men man vill ju inte förstöra för dom som följer det på tv.

Du kan skriva om det avsnittet i LOST-tråden i Spoileravdelningen som du hittar här, bara du varnar att det är avsnitt 6 som du ska skriva spoilers om. Jag såg avsnittet inatt.

• 2 months later...
  • 2 months later...

Läste i Aftonbladet att TV4 sopar planerna på att göra uppehåll för sommaren och sänder avsnitt 19-23 3 onsdagar efter varann i stället i och med den 3:e maj.

Skönt att det inte blir som med Prison Break med andra ord, även om man kan förstå att det blev så p.g.a. uppehåll i USA...

• 3 weeks later...

Jävligt kul att det kommer en säsong 3 också?!?! Jag vet inte med 100% eftersom jag bara hört av en bekant. Men det skulle vara förjävligt! Dom har redan nu svårt att få allt sammanhängande utan att det spårar ur, men vad ska hända i säsong 3? Tycker dom drar ut på det för mycket, jävligt trist! Självklart handlar allt om pengar men det gör inte mig mindre besviken eller mer tollerant för det.

Eller har jag fel?

• 3 weeks later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...